خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی سپاه و بسیج در آبگرفتگی بندر امام خمینی(ره)

گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه و بسیج از ساعت‌های نخست آبگرفتگی به محل‌های بحرانی بندر امام خمینی(ره) جهت امدادرسانی و تخلیه آب از منازل و معابر شهری با تمام ظرفیت وارد میدان خدمت‌رسانی شدند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، با توجه به بارندگی شب گذشته در بندر امام خمینی (ره) برای بار سوم در سال‌های اخیر سبب آبگرفتگی منازل و معابر شهری شد.

گروه‌های جهادی بسیج  سازندگی سپاه و بسیج طبق برنامه‌ریزی از ساعت‌های نخست به محل‌های بحرانی بندر امام خمینی(ره) جهت امدادرسانی و تخلیه آب از منازل و معابر شهری، اعزام و وارد میدان خدمت‌رسانی شدند.

گروه‌های جهادی قرارگاه شهید ابراهیم هادی، نیروهای جهادی پایگاه بسیج پتروشیمی امیرکبیر و قرارگاه عملیات جهادی امیرالمومنین(ع) به کمک شهر آمدند و اقدام‌های دفع آب منازل ، جا‌به‌جایی وسایل منزل، خانواده‌های نیاز به اسکان، توزیع غذای گرم و… صورت گرفت.

نیروهای جهادی ناوتیپ ۳۱۰تندر منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز از همان ساعت‌های نخست  با تمام توان، تجهیزات و ماشین آلات خود در مناطق بحران شروع به فعالیت کردند و حجم عظیمی از آب های سطحی را که امکان دفع آنها به وسیله تلمبه‌خانه های شهرداری نداشت، با ماشین‌های لنج‌کش دفع کردند.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16263کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16263/خدمترسانی-گروههای-جهادی-سپاه-و-بسی/کپی شد!