ویژه خوراک خبرخوان خوراک اتم

امام جمعه بندر امام خمینی(ره):

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: با وجود محرومیت‌ها و مشکلات متعدد زیرساختی در شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس خیانت و اجحاف در حق مردم این منطقه است.
دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: دستورهای لازم قضایی جهت علت وقوع حادثه روز جمعه پتروشیمی رازی که منجر به فوت دو نفر و مصدوم شدن چهار نفر شد، توسط کارشناس صادر و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره):

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: حمله به کنسولگری ایران در سوریه نشان دهنده اوج استیصال رژیم صهیونیستی است و جمهوری اسلامی ایران این حق را دارد که در سطح میدان، پاسخی سخت و کوبنده به رژیم صهیونیستی داشته باشد.
دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) گفت: تاکنون یک عضو شورای اسلامی و سه پیمانکار شهرداری بندر امام خمینی(ره) پس از تفهیم اتهام بازداشت، یک پیمانکار دیگر با قرار وثیقه متناسب آزاد شده و حکم جلب دو پیمانکار دیگر نیز صادر و پرونده در حال رسیدگی قضایی است.
همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه با حضور قشرهای مختلف مردم بندر امام خمینی(ره) استان خوزستان در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس، برگزار شد.
سلسله عملیات متهوّرانه‌ سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب مجموعه کنش‌های اطلاعاتی - ضداطلاعاتی، آفندی - پدافندی و بهره‌گیری از شیوه‌های متنوع جمع‌آوری اطلاعات، منجر به حصول اطلاعات حساسی از سرویس‌های دشمن صهیونیست شد.
امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: امروز با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای(دام ظله) گفتمان انقلاب اسلامی قوی‌ترین گفتمان جهان و جمهوری اسلامی ایران قدرت بلامنازع منطقه است و دشمنان انقلاب اسلامی از این قدرت عصبانی هستند.