مناطق اقتصادی خوراک خبرخوان خوراک اتم

آیین استقبال از شهید گمنام ۱۸ ساله تفحص شده در عملیات کربلای چهار منطقه عملیاتی ام‌الرصاص، شامگاه سه‌شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع بندر امام خمینی(ره)، برگزار شد. پیکر مطهر این شهید خوش‌نام صبح چهارشنبه در پتروشیمی امیرکبیر آرام می‌گیرد.
سرپرست معاونت امور بندری و اقتصادی این اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: رکورد عملیات تخلیه و بارگیری همزمان مواد نفتی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با ثبت میزان ۷۱ هزار و ۲۵۰ تن شکسته شد.
روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع شهروندان بندر امام خمینی(ره) و بندر ماهشهر می‌رساند که انتشار دود و یا فعالیت‌های عملیاتی در منطقه همزمان با برگزاری رزمایش، در راستای اجرای مدل های مربوطه مطابق با دستورالعمل های ابلاغی است و جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود.
فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه گفت: چند سال پیش به یکی از کشورهای حوزه تولید ناو برای پیمایش اقیانوس درخواست طراحی ناو دادیم اما با ما همکاری نکردند، خودمان با تکیه بر توان دانشمندان داخلی ناوی طراحی کردیم که هیچ نمونه خارجی ندارد.
رویداد فناورانه پتروفن زون۲ با هدف حل مسائل صنعتی در ۶ شرکت پتروشیمی‌امیرکبیر، غدیر، فناوران، تخت جمشید، رازی و نوید زرشیمی و با مشارکت بیش از ۳۰ شرکت دانش بنیان از سراسر کشور، در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی آغاز به کار کرد.
مدیرعامل عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی گفت: عملیات غیرصنعتی آمادگی انعقاد قرارداد پتروکارت با هر مجموعه‌‌ خدماتی، رفاهی، فرهنگی، ورزشی و... که قابلیت ارایه خدمات‌ بهتر و باکیفیت‌تر داشته باشد، دارد.