بین الملل خوراک خبرخوان خوراک اتم

حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در دیدار جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور فرمودند: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان را بگیرد؛ دولت غاصب صهیونیستی باید محاکمه شود.
کارکنان سراسر خطوط ریلی انگلیس که به شرایط کاری و دستمزد خود معترض هستند، قصد دارند تا در بحبوحه تورم بی‌سابقه و افزایش هزینه‌های زندگی دست از کار بکشند. این مساله باعث بروز نگرانی‌های جدی در زمینه جابه‌جایی کالا و خالی شدن فقسه فروشگاه‌های انگلیس شده است.
وزیر امور خارجه ضمن پاسخ به برخی حاشیه سازی‌ها درباره سفر رئیس جمهور به روسیه تاکید کرد: به صراحت اعلام می‌کنیم که در روابط خارجی هم با شرق و هم با غرب کار می‌کنیم. اما در حوزه استقلال، سیاست نه شرقی نه غربی با قدرت در جای خودش به درستی قرار دارد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تحت تأثیر اندیشه انقلاب اسلامی به عنوان اولین جنبش مقاومتی و اسلامی در فلسطین نقطه آغازی برای تأسیس جنبش‌های مقاومت اسلامی در فلسطین شد که نتیجه آن امروز استیصال رژیم صهیونیستی توسط گروه‌های مقاومت است.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: محور مقاومت نقش اساسی در حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و پیروزی که در جنگ غزه به دست آمده، داشته است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در سخنانی درباره پیروزی مقاومت در جنگ ۱۱ روزه غزه،از سرازیر شدن دهها هزار نفر از قشرهای مختلف مردم فلسطین به سمت مسجدالاقصی خبر داد.
به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، تسنیم  در گزارشی به نقل از رسانه‌های عراقی نوشت: هم اکنون خیل عظیم جمعیت مردم عراق روانه خیابان‌ها شده و در حال حرکت به سمت محل برگزاری تظاهرات…
به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره،)، در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او به‌ویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس رهبر انقلاب پیامی صادر کردند. بسم الله الرحمن…
به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه ابومهدی المهندس…