هواشناسی اربعین| پیش‌بینی وقوع گردوخاک در کربلا و کاظمین

به گزارش خبر بندر امام خمینی (ره) به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز آسمان خسروی در قصرشیرین صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و افزایش ابر و برای فردا نیز کمی تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و افزایش ابر پیش‌بینی شده است. بیشینه دمای امروز خسروی ۳۶ و فردا ۳۷ درجه خواهد بود. کمینه دمای این مرز فردا ۲۰ درجه پیش‌بینی شده که نسبت به امروز یک درجه افزایش می‌یابد.

بیشینه دمای امروز مهران ۴۰ درجه است که نسبت به دیروز یک درجه کاهش یافته، فردا چهارشنبه نیز بیشینه دمای این شهر یک درجه کمتر شده و به ۳۹ درجه بالای صفر خواهد رسید. آسمان مهران امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش بادهای شدید و فردا نیز کمی تا نیمه‌ابری، گاهی وزش باد شدید با گرد و خاک پیش‌بینی شده است.

شلمچه در خرمشهر امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و به‌تدریج باد وزش دارد و فردا صاف گاهی افزایش ابر و از بعدازظهر وزش باد را خواهد داشت. بیشینه و کمینه دمای امروز ۴۰ و ۲۳ و فردا ۳۸ و ۲۲ پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی کشور آسمان نجف را امروز صاف تا کمی ابری به‌تدریج با وزش باد، بیشینه ۳۸ و کمینه دمای ۲۱ و فردا نیز آسمان این شهر را صاف، گاهی افزایش ابر و از بعدازظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی کرده است.

امروز آسمان کاظمین صاف گاهی افزایش ابر، فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی شده، بیشینه دمای امروز این شهر ۳۷ درجه خواهد بود. همچنین بیشینه و کمینه دمای فردا کاظمین به‌ترتیب ۳۷ و ۲۲ درجه خواهد بود.

کربلا نیز امروز صاف تا قسمتی ابری، به‌تدریج با گرد و خاک و فردا صاف گاهی با افزایش ابر خواهد بود. بیشینه دمای امروز این شهر ۳۸ درجه و فردا نیز ۳۸ درجه است. کربلا دیروز صاف تا قسمتی ابری بود.

بیشتر بخوانید:

هواشناسی اربعین|کربلا ۳ درجه خنک می شود

انتهای پیام/ ع

https://biknews.ir/10019کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10019/هواشناسی-اربعین-پیش‌بینی-وقوع-گردوخا/کپی شد!