بانگ ضد‌استکباری راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در بندر امام خمینی(ره) طنین‌انداز شد+تصاویر

صبح امروز 13 آبان‌ماه دانش‌آموزان ، دانشجویان و سایر اقشار مردم بندر امام خمینی(ره) همزمان با بیش از 60 نقطه از خوزستان با حضور در راهپیمایی با شکوه 13 آبان‌ماه نسبت به رفتار نظام‌های سلطه‌جو و مستکبر اعلام انزجار کردند.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، وقایع ۱۳ آبان مبدأ تاریخ استکبارستیزی مردمی آگاه و هوشیاری است که در مقابل انواع توطئه‌های دشمن از جمله جنگ نظامی، سیاسی و جنگ همه‌جانبه‌‌ اقتصادی و تحریم‌ها ایستادگی کرده‌اند؛ مردمی که با دادن هزینه‌های سنگین زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند و عزّتمندانه ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام و ایران، آفاق انقلاب اسلامی را در داخل و خارج گسترش دادند.

در چالش چهل‌ویک ساله‌‌ آمریکا با ایران که هیچ تغییری در سیاست‌ها و رفتار دولتمردان آمریکائی رخ نداده و از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است، امروز شاهد این هستیم که ایران اسلامی توانسته با تبدیل تهدید‌ها (تحریم‌ها و محدودیت‌ها) به فرصت، در میدان‌های نوآوری و ابتکار و در همه‌ی زمینه‌ها، به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابد.

اکنون ایران اسلامی در دهه پنجم انقلاب و در اولین قدم از گام دوم، با فتح قله‌های علم و فن‌آوری و توفیق در دستاورد‌های دفاعی که موجب تحیّر، سرخوردگی و مورد بغض و کینه‌ی ناتمام آمریکا و اذنابش است، در عین حال که مدافع صلح پایدار جهانی و روابط دوستانه با همه ملت‌های صلح‌دوست و آزاده‌ی جهان است، با شور و معرفت عاشورایی و با اقتدار بیشتر مبارزه با استکبار و ظلم را ادامه خواهد داد.

‌‌شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان، با سردادن شعارهای “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.

۴۱ سال پیش در چنین روزی (سیزدهم آبان ۱۳۵۸هجری شمسی ـ چهارم نوامبر ۱۹۷۹) دانشجویان ایران در اعتراض به توطئه‌های متعدد آمریکا ضد انقلاب اسلامی ایران، لانه جاسوسی (سفارت) آمریکا را در تهران تسخیر کردند.

صبح امروز ۱۳ آبان‌ماه دانش‌آموزان ، دانشجویان و سایر اقشار مردم بندر امام خمینی(ره) همزمان با بیش از ۶۰ نقطه از خوزستان با حضور در راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان‌ماه نسبت به رفتار نظام‌های سلطه‌جو و مستکبر اعلام انزجار کردند

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10130کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10130/بانگ-ضد‌استکباری-راهپیمایی-۱۳-آبان-ما/کپی شد!