نکوداشت بندر امام خمینی(ره) نباید با نام‌های طاغوتی برگزار شود

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل ازفارس، حجت الاسلام محمد تابش امام جمعه شهر بندر امام خمینی(ره) در خطبه های ظهر امروز با بیان اینکه ورزش امر بسیار پسندیده است، عنوان کرد: برگزاری ورزش صبح گاهی در پارک‌های سطح شهر کار بسیار پسندیده و خوبی است اما نباید با بصورت مختلط برگزار شود و مسؤولان برگزار کننده طرح ورزش صبح گاهی در پارک‌ها باید توجه داشته باشند. می‌توانند فضای آقایان و بانوان را از یکدیگر جدا کنند و یا پارکی را مخصوص آقایان و پارک دیگری را مخصوص بانوان قرار دهند تا از مفسده در این امر پسندیده جلوگیری شود.

محمد تابش با اشاره به برگزاری مراسم بنیان بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: بنیان بندر امام خمینی(ره) برای هویت بخشی بسیار خوب است اما نباید موجب قوم‌گرایی یا شهر‌گرایی بشود، نمادهای طاغوتی نباید در این بنیان جایگاهی داشته باشند. بندر امام خمینی(ره) پیشرفت‌های بسیاری بعد از انقلاب داشته است.

وی افزود: این موضوع باید در شورای فرهنگ عمومی شهر مورد بررسی قرار می‌گرفت و برای آن تصمیم اتخاذ می‌شد، متاسفانه برنامه بنیان بندر امام خمینی(ره) در شورای فرهنگ عمومی مطرح نشد و ودلایل آن نامعلوم است.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) بیان کرد: بنیان نکوداشت بندر امام خمینی(ره) باید با همین نام برگزار می‌شد نه با نام‌های طاغوتی، یکی از برگزار کنندگان در اطلاعیه‌ای این برنامه را “شبی به یاد بندرشاهپور قدیم” عنوان کرد که کار بسیار نابخردانه ای بود، شاهپور یکی از اعضای فاسد خانواده شاه بود و شایسته نیست این نام و نام‌های طاغوتی احیا شوند.

وی با اشاره به هزینه‌های برگزاری نکوداشت بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: لزومی ندارد برای شهری کوچک هر سال نکوداشت برگزار شود، چرا باید هر سال هزینه‌ای بابت نکوداشت صرف شود؟ این هزینه را می‌توان به جای مراسم خرج فقرا نمود، برگزاری این مراسم در تاریخ دیگری نیز مناسب نیست.

https://biknews.ir/10259کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10259/نکوداشت-بندر-امام-خمینیره-نباید-با-نام/کپی شد!