فرمانده سپاه ماهشهر؛ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان انقلاب است

فرمانده سپاه بندرماهشهر در پیامی آحاد مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان را جهت حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان انقلاب است.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، سرهنگ کریم بابایی طی پیامی تمامی اقشار و آحاد مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان ماهشهر را برای حضور پرشور در این راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

بیشتر بخوانید:

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای استان خوزستان اعلام شد

بانگ ضد‌استکباری راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در بندر امام خمینی(ره) طنین‌انداز شد+تصاویر

تصاویر تجلی ستون‌های انقلاب اسلامی در بندرامام‌خمینی(ره)

متن کامل پیام فرمانده سپاه ناحیه بسیج ماهشهر به شرح زیر است:

بسم الله‌ الرحمن الرحیم

چهل و یکمین سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور غیرت و صلابت زنان و مردانی است که با ایمان به خدا و رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی(ره)، وحدت کلمه انقلاب اسلامی ایران را رقم زدند.

آنچه مسلم است با توجه به ظلم و ستم حاکم در دوران ستم‌شاهی و چپاول ذخائر کشورمان توسط استکبار جهانی، پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن را به عیدی مردمی بدل کرد.

امروز و در آستانه انتخابات حساس و سرنوشت ساز اسفندماه ۹۸ بر این باوریم که حضور پر شور و با صلابت مردم ولایتمدار، انقلابی، صبور و شکرگزار شهرستان ماهشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخاب مجلس شورای اسلامی همچون همیشه وحدت و یکپارچگی این شهر را مثال‌زدنی خواهد کرد و ناامیدی را برای دشمنان و امید را برای دوستان انقلاب رقم خواهد زد.

اینجانب ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن ماه از تمامی اقشار و آحاد مردم عزیز شهرستان ماهشهر برای حضور پرشور در این راهپیمایی دعوت به عمل می‌آورم.

یقیناً راهپیمایی ۲۲ بهمن خاستگاه پیوند با اندیشه ها و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شهدای والامقام می‌باشد.

ان‌شاءالله با حضور حداکثری خود در این راهپیمایی یک بار دیگر خط بطلانی بر تمام توطئه‌های دشمنان قسم خورده انقلاب به ویژه آمریکای جنایتکار خواهیم کشید.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10555کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10555/فرمانده-سپاه-ماهشهر؛-حضور-مردم-در-راهپ/کپی شد!