بازی با سلامت عمومی / لغو نمایشگاه مبلمان در بندر امام خمینی(ره) با تاخیر ۲ روزه

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، با وجود اعلام مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان درباره ممنوع بودن فعالیت و برپایی نمایشگاه‌های پیش‌بینی شده تا اطلاع ثانوی در استان خوزستان، ولی نمایشگاه مبلمان با بی‌توجهی به این اخطارها و تذکرات و در سایه بی‌توجهی مسئولان شهری در مجتمع فرهنگی تفریحی خلیج‌فارس بندر امام خمینی از ۵ اسفند ماه آغاز به کار کرد.

علی نوری در گفت‌‌وگو با تسنیم در بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: طبق تصمیم قرارگاه مبارزه با کرونا به منظور پیش‌گیری از هرگونه مشکل احتمالی ناشی از شیوع ویروس کرونا، نمایشگاه مبلمان و لوستر که در مجتمع فرهنگی تفریحی خلیج‌‌فارس بندر امام خمینی(ره) در حال برگزاری بود، تعطیل شد.

بیشتر بخوانید:

مدارس و دانشگاه‌های خوزستان تا ۱۵ اسفندماه تعطیل شد‌

لیست بیمارستان‌های ارائه‌دهنده خدمت به بیماران مبتلا به ویروس کرونا منتشر شد + جدول اسامی

جزئیات بیماری کارگر چینی یک کشتی تجاری در بندر امام خمینی

تست ملوانان قبل از ورورد به خاک ایران؛ تلاش و پیشگیرى از ورود ویروس کرونا به کشور+ تصاویر

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرماهشهر درباره علت تاخیر در لغو برپایی نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه مبلمان بدون هماهنگی و اخذ مجوز از شبکه بهداشت برگزار شده است و دادستان و شبکه بهداشت و شهرستان بندرماهشهر پیگیر تعطیلی این نمایشگاه شدند.

علی‌رضا عبادی معاونت خدمات شهری شهرداری بندر امام خمینی(ره) بدون اشاره به مسئولیت اصلی شهرداری درباره علت دادن مجوز به برپایی نمایشگاه مبلمان، اظهار داشت: با دستور فرماندار و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر این نمایشگاه امروز صبح به کار خود برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان تعطیل شد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10703کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10703/بازی-با-سلامت-عمومی-لغو-نمایشگاه-مبلما/کپی شد!