هشدار مدیرکل تعزیرات خوزستان به متخلفان و گران‌فروشان

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، نعمت الله بیرانوند مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان در گفت‌وگو با فارس در رابطه با نحوه فعالیت اداره تعزیرات حکومتی در برخورد با متخلفان، اظهار داشت:  گشت‌ تعزیرات حکومتی به همراه سازمان صمت و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز به همراه سایر شهرهایی که دارای تعزیرات حکومتی دارند به شدت و با دقت  فعالیت بازار را رصد می‌کنند و شهرهایی که اداره تعزیرات ندارند توسط اداره تعزیرات شهرهایی که نزدیک آن‌ها است پوشش داده می‌شوند.

وی افزود: از امروز تا ۱۵ فروردین علاوه بر وقت اداری از ساعت ۱۶ لغایت ۲۰  در قالب کشیک تعزیرات حکومتی در محل حاضر می‌شوند و در صورت مشاهده تخلف برخورد لازم را خواهند کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: در اهواز دو واحد شرکت توزیع و فروش مواد ضدعفونی و ماسک، مواد  ضدعفونی با قیمت ۲۵ هزار تومان را  به قیمت ۸۵ هزار تومان به مشتری فروخته بود پلمب کردیم جالب اینکه این شرکت یک شعبه و دو نمایندگی داشت.

بیرانوند با بیان اینکه واحدهایی که می‌خواهند تخلف کنند هشدار می‌دهم در صورت مشاهده تخلف  پلمب می‌شوند، عنوان کرد: محصولاتی که از واحدهای متخلف کشف می‌شوند در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته و با رعایت ضوابط در اختیار مردم قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: فروشندگان را به رعایت عدالت و سود شرعی و قانونی می‌کنم وآن دسته  از فروشندگانی که در این ایام با مردم همکاری می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

بیرانوند افزود: کسانی که از  شرایط پیش آمده کیسه می‌دوزند، و از وضعیت روانی مردم سوءاستفاده می‌کنند و دنبال سود نامشروع هستند همچنین دنبال عسر انداختن در زندگی مردم هستند به شدت با آن‌ها برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لیست بیمارستان‌های ارائه‌دهنده خدمت به بیماران مبتلا به ویروس کرونا منتشر شد + جدول اسامی

واسطه‌گری مهم ترین عامل افزایش قیمت ماسک در استان خوزستان است

بازار بندری هندیجان ‌تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

وی با درخواست از رسانه‌ها مبنی بر اینکه اخبار آرامش بخش را به جامعه منتقل و صنوف مختلف را  به همکاری دعوت کنند تا این مقطع را نیز بگذاریم، گفت: با بداخلاقی برخی افراد که در صدد هستند با سوءاستفاده از وضع موجود راه یکساله را یک‌شبه با سود نامشروع بگذرانند برخورد قاطع و شدید می‌شود.

بیرانوند عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف شکایات خود را به همراه مشخصات کامل در اینترنت در سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ اداره تعزیرات ثبت کنند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10731کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10731/هشدار-مدیرکل-تعزیرات-خوزستان-به-متخلف/کپی شد!