قرنطینه آبادان / مبادی ورودی آبادان بسته شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، سید زین العابدین موسوی فرماندار آبادان پنج‌شنبه شب در آبادان، اظهار کرد: با تلاش و همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان و نیروی انتظامی مبادی ورودی را بستیم و از صبح جمعه تدابیر شدیدی برای ورود به آبادان در نظر گرفته می‌شود.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه مقرر شد بیمارستان طالقانی آبادان فقط بیماران آنفولانزایی و سرماخوردگی را پذیرش کند و سایر بیماران را نپذیرد، افزود: در حال پیگیری هستیم و اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به اینکه اکنون در آبادان یک مورد کرونا ویروس مثبت اعلام شده، تلاش ما بر این است تا بیمارستان صحرایی علی ابن ابی طالب (ع) را برای مداوای بیماران این ویروس در نظر بگیریم که البته این بیمارستان باید تجهیز شود.

موسوی بیان کرد: در این باره با استاندار خوزستان و رئیس دانشکده علوم پزشکی مذاکرات انجام شده و آنها نیز برای انتقال بیماران به این بیمارستان صحرایی موافقت کردند.

وی افزود: وزارت بهداشت مواد ضدعفونی و ماسک را فعلا از داروخانه ها تحویل گرفته و امروز در این زمینه پیگیری کردیم که مقرر شد دانشکده علوم پزشکی آبادان مراکزی را برای ارائه ماسک و مواد ضدعفونی کننده را در نظر بگیرد.

موسوی گفت: روز جمعه مسئله عدم وجود ماسک و محلول ضدعفونی کننده در سطح شهرستان برطرف و به میزان قابل توجهی میان مردم توزیع می شود.

بیشتر بخوانید:

بازی با سلامت عمومی / لغو نمایشگاه مبلمان در بندر امام خمینی(ره) با تاخیر ۲ روزه

هشدار مدیرکل تعزیرات خوزستان به متخلفان و گران‌فروشان

بازار بندری هندیجان ‌تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

وی از افزایش دو برابری تولید الکل در کارخانه الکل سازی خبر داد و بیان کرد: کارخانه الکل سازی، تولید خود را به دو برابر افزایش داد و از جمعه در داروخانه های سطح شهرستان های آبادان و خرمشهر توزیع می شود، ضمن آنکه دستور دادیم حتی المقدور الکل فقط در این دو شهرستان توزیع شود و خارج از محدوده شهرستان های آبادان و خرمشهر توزیع نشود.

موسوی با اشاره به تعطیلی اقامه نماز جمعه در آبادان،گفت:  طبق اعلام ستاد اقامه نماز جمعه، این هفته نماز جمعه در سراسر استان خوزستان برگزار نمی شود و مردم نیز از حضور در تجمعات و اماکن عمومی حتی المقدور اجتناب کنند.

https://biknews.ir/10734کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10734/قرنطینه-آبادان-مبادی-ورودی-آبادان-بست/کپی شد!