کاهش ساعت کاری ادارات استان خوزستان تمدید شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، در این بخشنامه آمده با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به‌تبع آن در استان خوزستان و حسب تصمیمات گرفته‌شده در ستاد استانی مدیریت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، به‌منظور تأمین و ارتقای سطح سلامت کارکنان و خانواده‌های آن‌ها شروع به کار اداری تمام کارکنان دستگاه‌ها به مدت یک هفته از ۱۷ اسفندماه تا ۲۱ اسفندماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح است.

 تمام مأموریت‌های اداری غیرضروری درون و برون‌استانی در این مدت لغو شده است، تعداد کارکنان واحدها تا سقف یک‌سوم با اولویت بانوان باردار، بانوان دارای فرزند خردسال، مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی کاهش می‌یابد انجام وظایف این افراد به‌صورت دورکاری و در صورت نیاز با درخواست مرخصی آن‌ها موافقت شود.

با مرخصی استحقاقی تمام کارکنانی که به هر دلیل دچار بیماری حادتنفسی، مزمن، خاص و علائم سرماخوردگی هستند و همچنین کارکنان جانباز و شیمیایی و کارکنان با سطح ایمنی پایین و نامساعد جسمی (با تشخیص پزشک) و کارکنان بالای ۶۰ سال سن موافقت شود.

همچنین تمام سازمان‌ها وادارات نسبت به ضدعفونی کردن مستمر محیط‌های اداری اقدام لازم را کنند.|تسنیم

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10786کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10786/کاهش-ساعت-کاری-ادارات-استان-خوزستان-تم/کپی شد!