بندر امام خمینی در آستانه ورود به وضعیت قرمز/آمار نهایی مبتلایان به کرونا ۶ نفر

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از ایرنا، علی احسان پور سخگوی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سه‌شنبه ۲۷ اسفند ماه ۹۸ اظهارداشت: از موارد جدید به تفکیک هشت مورد در اهواز، پنج مورد آبادان، دزفول و ایذه هر کدام سه مورد، ماهشهر ۲ مورد و شهرستان‌های باوی، خرمشهر، شوش و رامهرمز هر کدام یک مورد گزارش شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲۵ نفر در بیمارستان های اهواز بستری هستند و تاکنون از ۳۳۱ مورد ابتلای قطعی استان ۱۶۳نفر بهبود یافته اند.

احسان پور ادامه داد: پنج  نفر در ۲۴ ساعت گذشته براثر ابتلا به این بیماری در خوزستان فوت شدند و جان باختگان این بیماری در استان به ۴۳ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، با احتساب آمار جدید مبتلایان به ویروس کرونا، تعداد بیماران در اهواز به ۱۱۹ نفر، آبادان ۴۲ نفر، دزفول ۳۰ نفر شوشتر ۲۲ نفر، اندیمشک ۱۹ نفر، خرمشهر ۱۱ نفر، مسجد سلیمان هشت نفر، ماهشهر ۲۲ نفر، بهبهان هشت نفر، شادگان ۱۳ نفر، رامهرمز ۶ نفر، ایذه چهار، هندیجان ۲ نفر، امیدیه ۲ نفر، رامشیر ۲، شوش هفت نفر، اندیکا ۲ نفر و باوی پنج نفر، کارون چهار نفر همچنین شهرهای  گتوند و باغملک  هر کدام یک نفر بیمار رسیده است.

به گفته وی در روز گذشته آمار قطعی مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان ۳۰۶ نفر ثبت شد که ۳۸ نفر از آنها فوت کردند.

سهم ۲۷ درصدی مبتلایان بندر امام خمینی(ره) در شهرستان ماهشهر

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) از منابع رسمی، ۲ مورد جدید طی ۲۴ ساعت گذشته مبتلا به ویروس کرونا در بندر امام خمینی(ره) شناسایی شده است.

طی ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر در شهرستان بندرماهشهر بهبود یافته گزارش شده است و در حال حاضر ۱۳ نفر در بیمارستان‌های شهرستان بستری هستند.

از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، از ۲۲ مبتلا به کرونا در شهرستان بندرماهشهر ۲ نفر فوتی، ۷ نفر بهبود یافته، ۱۳ نفر تحت درمان بیمارستانی گزارش شده است، که بندر امام خمینی(ره) با داشتن ۶ نفر مبتلا به ویروس کرونا، به تنهایی سهم ۲۷ درصدی در شهرستان داشته است‌.

کارشناسان خودمراقبتی، رعایت توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور غیرضروری در سطح شهر، اجتناب از سفرهای غیرضروری  و در خانه ماندن را برای حفظ سلامتی خانواده‌ها و جامعه، توصیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

سیر صعودی شیوع کرونا در ماهشهر و بندر امام خمینی/ آمار نهایی ماهشهر ۱۵ و بندر امام خمینی ۴ مورد

سیر صعودی شیوع کرونا به بندر امام خمینی رسید/ ثبت ۵ مورد جدید در ماهشهر

افزایش سه برابری موارد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان/آمار نهایی ماهشهر ۶ نفر

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز ۲۷ اسفندماه اعلام کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۹۸۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۳۸۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10990کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10990/بندر-امام-خمینی-در-آستانه-ورود-به-وضعیت/کپی شد!