اخطاریه جدید ستاد مدیریت بحران ‌خوزستان /‌ سیل و طوفان ‌برخی مناطق ‌را در بر می‌گیرد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، در آخرین اطلاعیه ستاد مدیریت بحران خوزستان عنوان شده: پیرو هشدارهای قبلی در خصوص تداوم فعالیت سامانه بارشی و ورود سامانه بارشی به استان طی اوایل هفته آینده همراه با وزش باد متوسط تا شدید؛ نسبت به وقوع رگبار و رعدوبرق، بارش شدید باران، وزش باد متوسط تا شدید، ریزش تگرگ، احتمال بارش برف در ارتفاعات و مواج شدن شمال خلیج فارس از اواخر روز جمعه ۸ فروردین ۹۹ و تا اواخر روز دوشنبه ۱۱ فرردین ۹۹ هشدار داد.

در این اخطاریه تصریح شده: ارتفاعات شمال، شرق و شمال شرق، جنوب شرق ، مرکزی و در بقیه مناطق استان با شدت کمتر و بارش برف در ارتفاعات شمال شرق و شرق خطر وقوع سیلاب، لغزندگی جاده‌های کوهستانی، آبگرفتگی معابر شهری، اختلال تردد در جاده‌های مواصلاتی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها وجود دارد.

اداره کل مدیریت بحران استان خوزستان پیرو این اخطاریه بر اتخاذ تدابیر لازم به منظور مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در هر یک از شهرستان‌های استان، تداوم آماده‌باش واحدهای تابعه، برقراری کشیک شبانه روزی و حضور در محل فعالیت تاکید کرده است.

این دومین هشداریه مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان طی دو هفته اخیر درباره ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان بوده است.| تسنیم

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11103کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11103/اخطاریه-جدید-ستاد-مدیریت-بحران-‌خوزست/کپی شد!