تدوام اجرای طرح فاصله اجتماعی اصناف در بندرامام خمینی / پلمب ۱۴۰ واحد صنفی‌

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، محمدجواد بدری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: تعداد ۱۴۰ واحد صنفی به علت عدم تمکین و بی‌اعتنایی به ابلاغیه تعطیلی بازار، به دستور رئیس دادگستری توسط نیروی انتظامی و نظامی و با همکاری بخشداری، شهرداری و اتحادیه‌های صنفی پلمب شدند.

وی درباره طرح فاصله اجتماعی برای اصناف افزود: در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم و بنابر مصوبه شورای تامین شهرستان بندرماهشهر، طی اطلاعیه به واحدهای صنفی به استثنا اصناف قصابی‌، مرغ فروشی‌، نانوایی‌ و نان فانتزی‌ها، میوه و تره‌بار، خواروبار و لبنیات فروشی، داروخانه و تاکسی سرویس‌ها، اعلام تعطیلی بازار ابلاغ شد.

بدری افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، جایگاه پمپ بنزین، دارو و مواد غذایی در طرح فاصله اجتماعی فعالیت می‌کنند و تعطیل نمی‌شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر امام خمینی(ره) در ادامه بیان کرد: در بازدید روزهای اخیر بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت از بازار، تعداد ۱۴۰ واحد صنفی به علت عدم تمکین و بی‌اعتنایی به ابلاغیه تعطیلی بازار، به دستور رئیس دادگستری توسط نیروی انتظامی و نظامی و با همکاری بخشداری، شهرداری و اتحادیه‌های صنفی پلمب شدند.

بدری در پایان با بیان اینکه بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بندر امام خمینی(ره) به صورت روزانه از واحدهای صنفی برای اجرای صحیح طرح فاصله اجتماعی بازدید می‌کنند، گفت: از شهروندان تقاضا می‌کنیم که گزارش‌های تخلف را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند  یا با مراجعه حضوری به کوی راه‌آهن، اداره صنعت، معدن و تجارت بندر امام خمینی(ره) اعلام کنند.

بیشتر بخوانید:

شناسایی ۲۱ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در خوزستان/ آمار نهایی بندر امام ۱۲ مورد

بازار بندر امام خمینی تعطیل شد / پلمب ۱۲۰ واحد صنفی

دادگستری بندر امام خمینی: بازار تعطیل است/ ۷۰ مغازه متخلف پلمب شد

علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، اظهار داشت: بحث اول در جلسه امروز چگونگی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بررسی شد. با گزارش‌هایی که داده شد این طرح تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: تمام محدودیت‌هایی که اعلام شده تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11160کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11160/تدوام-اجرای-طرح-فاصله-اجتماعی-اصناف-در/کپی شد!