زمانبندی حضور معلمان و تشکیل کلاس‌های درس در شبکه اجتماعی “شاد” اعلام شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات جدل زمانبندی حضور مدیران و معلمان و تشکیل مدارس و کلاس‌ها در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش (شاد) را اعلام کرد.

بر این اساس در روز شنبه مدیران مدارس ابتدایی و متوسطه، روز یکشنبه آموزگاران دوره اول ابتدایی (پایه‌ اول تا سوم دبستان) و دبیران مدارس متوسطه اول و دوم، روز دوشنبه مدیران و هنرآموزان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در این کلاس‌ها حضور خواهند داشت و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ایجاد کانال‌های پرورشی و مشاوره انجام خواهد شد.

دوشنبه و سه‌شنبه کلاس‌های دانش‌آموزان برگزار می‌شود

همچنین در روزهای دوشنبه کلاس‌های اول تا سوم ابتدایی و کلاس‌های متوسطه دوره اول و دوم، روز سه‌شنبه نیز کلاس‌های ابتدایی چهارم تا ششم ابتدایی و کلاس‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در این شبکه برگزار خواهد شد.

شایان‌ ذکر است، با توجه به شیوع ویروس کرونا و توصیه وزارت بهداشت مبنی بر قرنطینه در خانه و به حداقل رساندن رفت‌وآمدها جهت حفظ سلامتی افراد، وزارت آموزش‌وپرورش اقدام به راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی شاد کرده است تا مربیان پیش‌دبستانی، آموزگاران، دبیران و هنرآموزان بتوانند از طریق کلاس‌های مجازی، نوآموزان، دانش‌آموزان و هنرآموزان را در سراسر کشور آموزش دهند.

جدل زمان‌بندی حضور مدیران و معلمان و تشکیل مدارس و کلاس‌ها در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان برای آموزش (شاد)

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11221کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11221/زمانبندی-حضور-معلمان-و-تشکیل-کلاس‌های/کپی شد!