بهبود ۴۱ مبتلا به کرونا در ماهشهر و بندرامام

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)،حسین کاملی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا در خوزستان جان خود را از دست داد، اظهار کرد: تاکنون ٨٨ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۶۲ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی اهواز در رابطه با آمار جدید مبتلایان عنوان کرد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ٢٠ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شدند و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس در مجموع به ٧٨٢ مورد رسیده است.

وی افزود: ‌این آمار به تفکیک شهرستان‌ها اهواز ۵ مورد، دزفول ۴ مورد، اندیمشک ۴ مورد، آبادان ۲ مورد، ایذه ۲ مورد، باوی ۱ مورد، خرمشهر ۱ مورد و شوش ۱ مورد می‌باشد.

کاملی افزود: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان تاکنون ۵۳۲ ‌نفر از بیماران بهبود یافته اند.

شناسایی ۲۸۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور

دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از ظهر دیروز تا امروز ۱۴ فروردین۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۸۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۵۰۴۶۸ مورد رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۶۷۱۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

جهانپور در ادامه بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشگان بر اثر این بیماری در کشور به ۳۱۶۰ نفر رسید.

وی افزود: ۳۹۵۶ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، در ۲۴ ساعته گذشته مورد جدیدی در شهرستان بندرماهشهر شناسایی نشده است.

به گفته مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، فاز ۴ و کوی اباذر هر کدام ۴ نفر، کوی شهید بهشتی، شهید صدوقی و شهید دستغیب هر کدام ۲ نفر ، کوی شهید رجایی(فاز۳)، شهید مطهری(بلوکی‌ها) و مسکن مهر هر کدام یک نفر گزارش شده، که از این تعداد ۱ نفر فوتی، ۴ نفر تحت درمان و ۱۲ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

۵ نفر فوتی، ۴۱ نفر بهبود یافته، ۸ نفر تحت درمان بیمارستانی، آخرین وضعیت ۵۴ مبتلا به کرونا در شهرستان بندرماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و شهر شهید چمران است. تاکنون در بندرماهشهر ۳۷ و بندر امام‌ خمینی(ره) ۱۷ مورد شناسایی شده است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11225کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11225/بهبود-۴۱-مبتلا-به-کرونا-در-ماهشهر-و-بندر/کپی شد!