آخرین وضعیت فعالیت بازار و کارکنان در ماهشهر و بندرامام اعلام شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)،محسن بیرانوند بعدازظهر جمعه درباره آخرین وضعیت تعطیلی بازار در شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: از بیست و سوم فروردین به بعد برای تعیین تکلیف فعالیت اصناف باتوجه به دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و درمان اقدام می شود تا اصناف مختلف به ترتیب اولویت فعالیت خود را آغاز کنند.

وی از همکاری اصناف شهرستان ماهشهر با ستاد مقابله با کرونا و پیروی از دستورالعمل‌های آن در طول اجرای مصوبات ستاد تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری یکدیگر هرچه سریعتر بر این ویروس غلبه کرده و شاهد آغاز فعالیت اصناف و بازاریان در شهرستان باشیم.

فرماندار ماهشهر گفت: واحدهای صنفی صنوف ارائه دهنده خدمات ضروری‌ در اولویت بازگشایی خواهند بود و برای آغاز فعالیت دیگر واحدهای صنفی تصمیم‌گیری می‌شود. ‌

بیرانوند تصریح کرد: با همکاری شهروندان آمار بیماری کرونا در این شهرستان کاهش یافته و امیدواریم تا پایان ریشه‌کنی این بیماری مردم از خارج شدن بی مورد و غیر ضروری از منازل خودداری کنند.

حضور حداقلی کارکنان تا ۲۳ فروردین تمدید شد

رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر با بیان اینکه طبق تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا در مورد تمدید زمان فاصله اجتماعی و کاهش ترددها، اظهار داشت: نحوه فعالیت ادارات، دستگاه‌ها و بانک‌های دولتی و غیردولتی تا ۲۳ فروردین ماه و حضور کارکنان مجدد به صورت یک سوم خواهد بود.

وی افزود: باتوجه به اینکه همچنان وضعیت مقابله با ویروس کرونا ادامه دارد، با اعمال محدودیت‌های بیشتر به منظور کنترل ویروس کرونا، تصمیم بر کاهش و حضور ۲۰ درصدی کارکنان در محیط‌های اداری گرفته شده است.

بیرانوند در ادامه تاکید کرد: در این شرایط حضور مدیران در محل کار خود الزامی است

فرماندار شهرستان بندرماهشهر در پایان گفت: اداراه‌های کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی نیز تا روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه تعطیل است‌.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11250کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11250/بازار-ماهشهر-و-بندرامام-تا-۲۳-فروردین-ت/کپی شد!