ابتلا ۴۱ مورد جدید در خوزستان/ فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، علی احسان‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تاکید بر در خانه ماندن و حفظ  شرایط فاصله گذاری اجتماعی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در۲۴ ساعت گذشته در خوزستان ثبت شده و تعداد مبتلایان به ۸۵۳ مورد افزایش یافته است.

وی افزود: آمار جدید به تفکیک شامل اهواز ٢۴ مورد، آبادان۷ ، باوی ۴، کارون ۲ و شهرستان‌های دزفول، شوشتر، مسجدسلیمان و ایذه هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: تا کنون ۵۷۳ بیمار مبتلا پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شده‌اند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد جدید فوت کرده‌اند که از این تعداد، ۵ مورد در بیمارستان‌های اهواز و ۲ مورد در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بوده که با احتساب این موارد، فوت شدگان به ۱۰۲ نفر افزایش یافت.

آخرین آمار کرونا در کشور|۱۹۷۳۶ بهبودیافته و ۳۴۵۲ جان‌‌باخته

دکتر کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۲۵۶۰ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۵۵  هزار و ۷۴۳ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۸ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۳۴۵۲ مورد رسید؛ همچنین بین بیمارانی که بستری هستند ۴۱۰۳ نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۱۹ هزار و ۷۳۶ نفر از بیماران قطعی بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

شهروندان با افراد مبتلا و بهبودیافته ارتباط نداشته باشند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، در ۲۴ ساعته گذشته مورد جدیدی در شهرستان بندرماهشهر شناسایی نشده است.

به گفته مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، کوی اباذر ۵ نفر، فاز۴ ۴نفر، کوی شهید بهشتی، شهید صدوقی و شهید دستغیب هر کدام ۲ نفر ، کوی شهید رجایی(فاز۳)، شهید مطهری(بلوکی‌ها)، شهید صباغان ( کمپB ) و مسکن مهر هر کدام یک نفر گزارش شده، که از این تعداد ۱ نفر فوتی، ۶ نفر تحت درمان و ۱۲ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

۵ نفر فوتی، ۴۳ نفر بهبود یافته، ۱۰ نفر تحت درمان بیمارستانی، آخرین وضعیت ۵۸ مبتلا به کرونا در شهرستان بندرماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و شهر شهید چمران است. تاکنون در بندرماهشهر ۳۹ و بندر امام‌ خمینی(ره) ۱۹ مورد شناسایی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: از عموم شهروندان درخواست می‌شود که هیچ گونه ارتباطی با افراد مبتلا و ترخیص شده، نداشته باشند.

وی تاکید کرد: متاسفانه عدم رعایت شهروندان در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی سبب افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره)، شده است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11257کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11257/آخرین-آمار-کروناابتلا-۴۱-مورد-جدید-در-خ/کپی شد!