تب بالای کرونا در بندرامام| ابتلا ۲ مورد جدید به کووید۱۹

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، علی احسان‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بعدازظهر سه‌شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۹ اظهار داشت: ️در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان خوزستان به ثبت رسید.

وی افزود: به تفکیک اهواز و رامشیر هر کدام ۲۳ مورد، ایذه ۱۳ مورد، شهرستان‌های کارون و آبادان هر کدام ۳ مورد، شهرستان‌های باوی، هویزه، ماهشهر هر کدام ۲ مورد، شهرستان‌های خرمشهر، هندیجان، حمیدیه، شوشتر، شوش ۱ و بهبهان هر کدام ۱ مورد بر اساس نتایج قطعی آزمایشگاهی مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شدند.

وی افزود: با احتساب این ۷۷ نفر تعداد کل مبتلایان استان به ۱۲۶۸ نفر افزایش یافت.

احسان‌پور در پایان گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند تا تعداد قربانیان این ویروس در استان به ۱۴۰ نفر افزایش پیدا کند.

برای اولین بار در کشور طی یک ماه اخیر، مرگ و میر روزانه دو رقمی شد

دکتر کیانوش جهانپور روز سه‌شنبه ۲۶ فروردین ماه ۹۹ درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۵۷۴ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۷۴ هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۸ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۴۶۸۳ مورد رسید؛ همچنین بین بیمارانی که بستری هستند ۳۶۹۱ نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه روند بهبودیافتگان سرعت بالایی گرفته و تاکنون ۴۸ هزار و ۱۲۹ نفر از بیماران قطعی بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

جولان کرونا در بندر امام خمینی/ آمار نهایی مبتلایان ماهشهر۴۴ بندرامام ۲۷ مورد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، طبق آمار رسمی در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر در شهرستان بندرماهشهر به کرونا ویروس مبتلا شدند که این مبتلایان ساکن فاز۴ و کوی شهید دستغیب بندرامام‌ خمینی(ره) گزارش شده است.

با احتساب امروز، آخرین وضعیت بیماران کرونا ویروس در بندرامام‌خمینی(ره) ۲ نفر فوتی، ۷ نفر تحت درمان بیمارستانی و ۱۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده است.

طبق آمار رسمی با احتساب آمار امروز توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، کوی اباذر ۸ نفر، فاز۴ ۵نفر، کوی مقداد و شهید دستغیب هر کدام ۳ نفر، کوی شهید بهشتی و شهید صدوقی هر کدام ۲ نفر، کوی شهید رجایی (فاز۳)، شهید مطهری (بلوکی‌ها)، شهید صباغان ( کمپB ) و مسکن مهر هر کدام یک نفر گزارش شده است.

۶ نفر فوتی، ۵۳ نفر بهبود یافته، ۱۲ نفر تحت درمان بیمارستانی، آخرین وضعیت ۷۱ مبتلا به کرونا در شهرستان بندرماهشهر، بندر امام خمینی(ره) و شهر شهید چمران است. تاکنون در بندرماهشهر ۴۴ و بندر امام‌ خمینی(ره) ۲۷ مورد شناسایی شده است.

مسئولان بهداشت و درمان شهرستان برای مقابله با کرونا ویروس شهروندان را  بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، و عدم ارتباط با افراد مبتلا و بهبودیافته که ترخیص شده‌اند، توصیه می‌کنند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11400کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11400/تب-بالای-کرونا-در-بندرامام-ابتلا-۲-مورد/کپی شد!