شناسایی ۱ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در بندر امام

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت بعدازظهر پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۹ درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۶۰۶ نفر بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۷۷ هزار و ۹۹۵ نفر رسید.

وی افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۲ نفر از مبتلایان جدید کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۴۸۶۹ مورد رسید؛ همچنین بین بیمارانی که بستری هستند ۳۵۹۴ نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه روند بهبودیافتگان سرعت بالایی گرفته و تاکنون ۵۲ هزار و ۲۲۹ نفر از بیماران قطعی بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

شناسایی ۶۳ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در خوزستان

علی احسانپور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۲۴ ‌ساعت گذشته ۶۳ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان شناسایی شدند که با احتساب موارد جدید، مبتلایان در خوزستان به ۱۳۹۶ مورد افزایش یافت.

وی افزود: این موارد جدید به تفکیک شامل ۴۴ مورد اهواز، ۵مورد ایذه، شهرستان‌های اندیمشک، حمیدیه، خرمشهر، شوشتر و کارون هر کدام ۲ مورد، شهرستان‌های آبادان، دزفول،ماهشهر و هویزه نیز هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ بیمارمبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند تا موارد فوتی به۱۴۷ نفر افزایش یابد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۸۰ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه ۱۰۶۹ بیمار با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

شناسایی ۱ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در بندر امام خمینی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، در ۲۴ ‌ساعت گذشته ۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در کوی شهید مفتح (فاز۱) بندر امام خمینی(ره) شناسایی شده است، که با احتساب این مورد جدید، مبتلایان در بندر امام خمینی(ره) به ۲۸ مورد افزایش یافت.

۶ نفر فوتی، ۶۱ نفر بهبود یافته، ۵ نفر تحت درمان بیمارستانی، آخرین وضعیت ۷۲ مبتلا به کرونا در شهرستان بندرماهشهر است. تاکنون در بندرماهشهر ۴۴ و بندر امام‌ خمینی(ره) ۲۸ مورد شناسایی شده است.

طبق آمار رسمی با احتساب آمار امروز توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، کوی اباذر ۸ نفر، فاز۴ ۵نفر، کوی مقداد و شهید دستغیب هر کدام ۳ نفر، کوی شهید بهشتی و شهید صدوقی هر کدام ۲ نفر، کوی شهید رجایی (فاز۳)، شهید مطهری (بلوکی‌ها)، شهید صباغان ( کمپB )، شهید مفتح(فاز۱) و مسکن مهر هر کدام یک نفر گزارش شده است.

انتهای پیام/و

 

https://biknews.ir/11422کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11422/شناسایی-۱-مورد-جدید-ابتلا-به-کووید۱۹-در/کپی شد!