شهرستان ماهشهر از نظر بیماری کرونا در وضعیت پایداری قرار دارد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از ایرنا، محسن بیرانوند دوشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری ماهشهر اظهار داشت: بیماری کووید ۱۹ در شهرستان ماهشهر در حال کنترل است و شیوع این بیماری در این شهرستان روند کاهش را به خود گرفته است.

وی افزود: تدابیری برای اجرای دستورالعمل های بهداشتی برای اصناف به صورت جدی در نظر گرفته شده و بازرسی‌های روزانه با جدیت بیشتری از سوی بازرسان شبکه بهداشت در حال انجام است.

فرماندار ماهشهر ارتقاء سطح بهداشت عمومی در این شهرستان را در راستای مهار ویروس کرونا مهم ارزیابی کرد و گفت: در زمینه پیشگیری نیاز به تلاش بیشتری است و هر چقدر به قشر ضعیف با توزیع  لوازم بهداشتی کمک کنیم می‌توانیم شهرستان را در برابر این بیماری ایمن کنیم.

بیرانوند تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) از فردا سه‌شنبه به مدت یک هفته مواد ضدعفونی مورد نیاز این شهرستان را تامین خواهد کرد ضمن اینکه تهیه ماسک و دستکش را نیز متقبل شده است.

وی افزود:تعداد بهبودیافتگان از بیماری کرونا در بندرماهشهر  رو به افزایش است ولی شهروندان باید برای مقابله با این بیماری هوشیار باشند و از تردد غیر ضروری خودداری کرده و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا این بیماری به طور کامل ریشه کن شود.

فرماندار ماهشهر گفت: شهرهای مجاور شهرستان ماهشهر از نظر تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا شرایط مناسبی ندارند و باید تمهیداتی ویژه برای کنترل این بیماری در نظر گرفت.

بیرانوند اظهار داشت: برای پیشگیری با گسترش این ویروس کرونا در شهرستان بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت ضدعفونی سطوح مختلف خیابانها و معابر عمومی به صورت روزانه انجام می شود.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ که نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد بیشتر کشورهای جهان را درگیر کرده است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11454کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11454/شهرستان-ماهشهر-از-نظر-بیماری-کرونا-در-و/کپی شد!