صدور پلاک موقت در استان خوزستان آغاز شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، غلامرضا بلوطی میرزا امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مالکان خودروهای پلاک اروندی با مراجعه به ستاد نظارت گمرکات استان واقع در “اهواز، امانیه انتهای خیابان لقمان نبش بوعلی” می‌توانند از امروز ۲۱اردیبهشت ماه، جهت صدور و دریافت پلاک گذر موقت خودروی خود اقدام کنند.

مدیرکل گمرک اهواز افزود: فرآیند صدور پلاک گذر موقت و مرخصی خودروهای پلاک اروندی از روز گذشته با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در محل موقت ستاد نظارت گمرکات خوزستان آغاز شده است.

بلوطی میرزا تصریح کرد: مالکان خودروهای اروندی ابتدا می توانند با نصب اپلیکیشن “پیام رسان ما” یا مراجعه به نسخه تحت وب https://web.wemessenger.ir گزینه ثبت ورود موقت را انتخاب دو نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند؛ در مرحله بعد نیز برای احراز هویت، بیمه و پلاک گذاری خودرو با همراه داشتن مدارک هویتی و خودرو به ستاد نظارت گمرکات خوزستان مراجعه کنند.

وی بیان داشت: عدم تجمع و رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مدیریت کرونا از شرایط حضور در ستاد نظارت گمرکات خوزستان است، ک این ستاد از ابتدای شیوع کرونا ویروس همه پروتکل های بهداشتی را رعایت و آموزش های لازم نیز به کارکنان ارائه داده است.

بلوطی میرزا در پایان گفت: مالکان خودروهای اروندی باید از آوردن همراه برای دریافت پلاک موقت خودداری و با در دست داشتن مدارک کامل خودرو از مراجعات بعدی خود جلوگیری کنند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11566کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11566/صدور-پلاک-موقت-در-استان-خوزستان-آغاز-شد/کپی شد!