کمک مومنانه هزینه مراسم سالروز پدر شهید سنگوری به ۷۰ خانواده نیازمند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، با شیوع ویروس کرونا در کشور حضور بی‌ادعای و مشارکت فعال مردم، جهادگران بسیجی و هیئتی بندر امام خمینی(ره) در کارگاه‌های دوخت لباس‌های بیمارستانی، تولید ماسک و دستکش برای توزیع بین کادر درمان، مناطق محروم و شهروندان گرفته تا تهیه آب میوه و خوراکی برای کادر درمان مستقر در بیمارستان‌ها و بیماران مبتلا به کرونا، گوشه‌ای از همدلی خود نسبت به هموطنان را به نمایش گذاشتند. آنجا که شور و شعور ایرانی در کوچه و پس کوچه‌های شهر عرصه خدمت‌رسانی و عشق‌ورزی به هموطن می‌شود.

این روزها در این شرایط سخت عده‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را سپری می‌کنند و به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند به همین سبب رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم در کنار آنها باشیم.

بیشتر بخوانید:

نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه با رمز “لبیک یا امام حسن مجتبی(ع)” در بندر امام خمینی(ره) آغاز شد + تصاویر

کمک خرید ۲۵ میلیارد ریالی نیاز نوروزی برای مددجویان کمیته امداد ماهشهر و بندر امام خمینی

رهبر معظم انقلاب: ملت ایران در آزمون کرونا خوش درخشید/ خوب است رزمایش گسترده‌ای در کشور برای کمک به نیازمندان اتفاق بیفتد

پدر شهید «سنگوری» دارفانی را ودا گفت

خانواده شهید سنگوری در لبیک گویی به فرمایشات شب نیمه شعبان مقام معظم رهبری و داشتن سهمی در رزمایش کمک مؤمنانه مردمی، هزینه مراسم سالروز پدر شهید سعید سنگوری را برای بالغ بر ۷۰ خانواده بسته غذایی گرم و اقلام غذایی آماده و به نیازمندان مناطق محروم بندر امام خمینی(ره) هدیه کردند.
شهید سعید سنگوری متولد ۱۱ شهریور ۱۳۴۶ حین انجام خدمت مقدس سربازی و دفاع از حریم ولایت و تمامیت ارضی میهن مقدس اسلامی ۲۴ تیر ۱۳۶۶ در منطقه عملیاتی فاو به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

شادروان حاج کنعان سنگوری پدر گرانقدر شهید والامقام سعید سنگوری در ۲۳ تیر ماه ۹۸ دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست و در قطعه صالحین (پدران و مادران شهدا) آرامستان سید سجاد بندر امام خمینی(ره) به خاک سپرده شدند.

مردم بندر امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس ۱۵۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و امروز هم یکی از پیشروان رزمایش کمک مؤمنانه هستند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11608کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11608/کمک-مومنانه-هزینه-مراسم-سالروز-پدر-شهی/کپی شد!