ملت ایران در ۹دی ثابت کرد به کفر و استکبار جهانی سواری نمیدهد/برخی رسانه های داخلی از غربی ها خط می گیرند

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره) ; سردار بادین فرمانده منطقه سوم دریایی امام حسین(ع) در همایش بصیرت سیاسی ، حماسه ۹دی که به همت هیئت رزمندگان اسلام بندرامام خمینی(ره) و کانون بسیج فرهنگیان در حسینیه ثار الله بندرامام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به لزوم حفظ هوشیاری در فتنه ها اظهار داشتند

امام علی (ع) فرمودند در زمان فتنه همچون شتر دو ساله باشید که نه میتوان از آن سواری گرفت و نه شیر برای دوشیدن دارد ، باید مراقب بود در فتنه ها به کسی سواری ندهیم آشوب طلبان استکبار جهانی کفر جهانی از عده ای در این فتنه ها سواری می گیرند.

ملت ایران در۹ دی ثابت کرد به کفر و استکبار جهانی سواری نمیدهد.

از مدت ها قبل از برگزاری دوره دهم انتخابات ریاست جمهوری ایران ، استکبار جهانی و مرتجعین منطقه برنامه ریزی کرده بودند تا انتخابات منجر به براندازی نظام جمهوری اسلامی شود.

ایشان با اشاره به نقش رسانه در جهت دهی افکار عمومی بیان داشتند : امروز قدرت استکبار جهانی در رسانه است و بر تمام رسانه های جهانی غیر از جمهوری اسلامی کنترل دارند البته برخی رسانه های داخلی از غربی ها خط می گیرند.

فتنه گران از مدتها قبل با القای تفکرات خودشان مبنی بر فرمایشی بودن انتخابات در ایران و احتمال تقلب برنامه های خود را پیش بردند در صورتی که میدانستند نتیجه این انتخابات چه خواهد بود ، فتنه را بوجود آوردند تا به هدف اصلی خودشان که براندازی نظام باشد برسند.

 

https://biknews.ir/2115کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2115/ملت-ایران-در-9دی-ثابت-کرد-به-کفر-و-استکبا/کپی شد!