قوه قضاییه حق ضایع شده مردم بیچاره را از حلقوم طرفدارن سرمایه داری دربیاورد

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره) حجت الاسلام تابش در خطبه های نماز جمعه بندرامام خمینی(ره) با قرائت حدیثی از امام محمد باقر(ع) در مورد ظهور حضرت مهدی(عج) و تقسیم مساوی اموال در وقت ظهور اظهار داشتند: وقتی حضرت مهدی(عج) قیام کند اموال را بطور مساوی تقسیم می کند ، نه یک نفر میلیاردها دارد و یک نفر نان شب ندارد ، نه یک نفر حقوقش ۸۰۰ هزار تومان است و یک نفر به حقوق ۲۰ میلیونی هم راضی نیست.

ایشان ادامه دادند: ۷۰ میلیون تومان برای خودش تعیین می کند و وزیر محترم اقتصاد و دارایی می گوید کارش قانونی بوده است ، حالا کجایش قانونی بوده مشخص نیست ای کاش قوه قضائیه ورود کند و بیش از این تعلل نکند ، ۸ ماه فرصت دادن به دیوان محاسبات و دولت محترم کافیست ، اگر اینها قرار بود متخلفین را معرفی کنند باید معرفی می کردند.

اما دولتی که وزیرش می گوید اینها متخلف نیستند و قانونی عمل کرده اند یعنی شیره جان ملت را کشیدند قانونی بوده معلوم است حاضر نیست {نجومی بگیران} به عنوان متخلف معرفی کند.

همچنین با اشاره به غیر قانونی بودن معیار دیوان محاسبات برای تخلف نجومی بگیران بیان داشتند: دیوان محاسبات برخلاف قانون قبل از تخلفات که حداکثر حقوق دریافتی مدیر را هفت برابر حقوق عادی که حدودا ۱۳ میلیون تومان است میداند و قانونی فعلی که مجلس مصوب کرده در ارتباط با حقوق ها همین است ، دیوان محاسبات ۲۰ میلیون تومان را معیار محاسبه تخلف نجومی بگیران قرار داده است.

دیوان محاسبات بر چه اساسی ۲۰ میلیون تومان را معیار تخلف قرار داده است؟ نه قانون قبلی را معیار قرار داده و نه قانون فعلی را  کار دیوان محاسبات خلاف قانون است.

امام جمعه بندرامام خمینی(ره) ادامه دادند : فقط منتظر قوه قضائیه هستیم ، قوه محترم قضائیه مقتدرانه حق ضایع شده مردم بی چاره ای که با حقوق پنجاه هزار تومانی کمیته امداد زندگی میکنند را از حلقوم گشاد طرفداران سرمایه داری در بیاورد.

 

https://biknews.ir/2171کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2171/قوه-قضاییه-حق-ضایع-شده-مردم-بیچاره-را-از/کپی شد!