جوانان بندر امام خمینی(ره) باید بیشتر از جوانان شهر های اطرافمان سر کار باشند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) حجت الاسلام ناصر احمدی امام جمعه موقت بندر امام خمینی(ره) در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشتند: از سویی افرادی حقوق های نجومی می گیرند راست راست حرکت میکنند تا کنون هم حکم خاصی اجرا نشده است ، این حقوق های نجومی از این سو و از آن سو هم بیکاری.

 

ایشان ادامه دادند: یک حربه دیگر دعا است ، دعا باعث اصلاح میشود و بعش هم وظیفه مسئولین است ، طرح و برنامه داشته باشند به ویژه برای جوانان شهر ، ما باید بیکاری کمتری داشته باشد نسبت به شهر هایی که نه اداره ای نه نهادی نه جایگاه اقتصادی دارند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به بیکاری روز افزون در بندر امام خمینی(ره) اشاره داشتند : ما این همه پتروشیمی ، منطقه ویژه ، بنادر و شرکت های بزرگ و بین المللی داریم جوانان ما باید بیشتر از جوانان شهر های اطرافمان سر کار باشند.

 

امام جمعه موقت بندر امام خمینی(ره) در ادامه افزود: راه مهم که ما باید هوشیار و آگاه باشیم این است که نباید رهبرمان را تنها بگذاریم تاریخ واقعه های تلخ دارد از زمانی که مردم رهبرشان را تنها گذاشتند ، موسی کلیم الله را تنها گذاشتند و آن واقعه تلخ اتفاق افتاد ، ملتی که می خواهد سربلند باشد باید پیرو رهبر خود باشد در بحث برجام  مقام معظم رهبری بار ها گفت “به آمریکایی ها خوش بین نیستم” بارها گفت “به امریکا نمیشود اعتماد کرد” گوش نکردند باز هم تحریم ها ادامه پیدا کرد تحریم پشت تحریم ، هیچ کاری هم انجام نمی شود.

 

وی در پایان به دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران پرداخت و تصریح کرد:  بسیاری از مردم و مسئولین امیدوار به دشمن درجه یک ما شدند این امید عین نا امیدی است ، مهم ترین مراکزمان که برایشان شهید دادیم سیمان کردند ، برای موفقیت و پیشرفت باید پیرو بی چون و چرا مقام معظم رهبری بود.

https://biknews.ir/2355کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2355/جوانان-بندر-امام-خمینیره-باید-بیشتر-از/کپی شد!