آیت الله فرحانی در بندر امام خمینی(ره)؛ آقای رئیس جمهور به خوزستان آمدند و ما بدهکار شدیم!

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) آیت الله فرحانی عضو مجلس خبرگان رهبری در بندر امام خمینی(ره)؛ رهبر انقلاب اسفند ماه ۱۳۷۵ به خوزستان آمدند و دستوراتی را به مسئولین دادند اما بعد از گذشت ۱۰ سال کاری صورت نگرفت.
ایشان خاطرنشان کردند: فروردین ۱۳۸۵ رهبر انقلاب در دیدار با مردم دهلاویه و عشار خوزستان فرمودند مسئولین قدر این مردم را بدانند پیوند میان مردم و مسئولین پیوند مبارکی است قدر این مردم را بدانید بخصوص مردم خوزستان برای این مردم کار کنید.
همچنین یادآور شدند: رهبری در همان دیدار فرمودند بنده اسفند ماه ۱۳۷۵ به خوزستان آمدم از بسیاری نقاط دیدن کردم اگر آن برنامه هایی که طرح ریزی شد اجرا شده بود وضع امروز طور دیگری بود.
آیت الله فرحانی تصریح نمودند: در جلسه خبرگان این مطالب را نقل کردم و گفتم رهبری در اسفند ماه ۱۳۹۵ فریاد برآورد مسئولین به داد مردم خوزستان برسید، ۲۰ سال است رهبری می گوید خوزستان چرا برای خوزستان کار نمی کنید؟ اینقدر مسئولین سهل انگاری کردند که بحران خوزستان از زمان جنگ هم بیشتر شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزودند: در شب سفر اخیر آقای روحانی با نمایندگان خبرگان خوزستان هماهنگ کردم و گفتم چون در سفر قبل رئیس جمهور درخواست داشتیم خدمت رئیس جمهور برسیم و مشکلات خوزستان را با ایشان در میان بگذاریم ایشان گفتند سفر پروژه محور است، در این سفر ایشان تا زمانی که وقت خصوصی به خبرگان ندهند در جلسات شرکت نمی کنیم و شرکت هم نکردیم.
وی افزود: به آیت الله جزایری هم عرض کردم وقتی را از رئیس جمهور برای جلسه با خبرگان بگیرید این مهم انجام نشد در جلسه خبرگان هم گفتم آقای رئیس جمهور به خبرگان خوزستان وقت ندادند! آقای رئیس جمهور به خوزستان آمدند و ما بدهکار شدیم!
ایشان در خصوص مشکلات بسیار زیاد خوزستان خاطر نشان ساختند: باید وزرات نفت، وزارت نیرو، وزارت کشاورزی از مردم خوزستان عذرخواهی کنند نه اینکه طلبکار مردم خوزستان باشند.
آیت الله فرحانی با اشاره به گفتگوی نمایندگان خبرگان خوزستان با وزیر اطلاعات در حاشیه دومین اجلاسیه خبرگان افزودند: در حضور آیت الله کعبی و آیت الله حیدری به وزیر اطلاعات آقای علوی عرض کردم اعتبار مقره شویی بوده است اما جای دیگر خرج شده است چرا با خاطیان برخورد نمی کنید؟ وزیر اطلاعات به نمایندگان خبرگان گفتند ما نمی دانستیم شما (مردم خوزستان) اینقدر شاکی هستید!
عضو مجلس خبرگان در پایان اظهار داشتند: در جلسه خبرگان به رهبر معظم انقلاب وضعیت بد جوانان تحصیل کرده بیکار، وضعیت نابسمان بی آبی و کشاورزی مسائل بحرانی زیست محیطی را خدمت ایشان بازگو کردم رهبر انفلاب به بنده فرمودند نگذارید مردم خوزستان نا امید شوند مسائل را برایشان توضیح دهید ( اشاره به کم کاری مسئولین دولتی ).

https://biknews.ir/2666کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2666/آیت-الله-فرحانی-در-بندر-امام-خمینیره؛/کپی شد!