نسبت به نماینده شهرستان آقای گلمرادی اعترض دارم در هیئت نظارت هیچ شخصی از بندر امام خمینی(ره) قرار ندارد

امام جمعه بندر امام خمینی

 

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) حجت الاسلام تابش امام جمعه بندر امام خمینی(ره) مطرح کرد؛

از مراجع تائید صلاحیت درخواست می کنم با حساسیت بیشتری سوابق افراد را برای شورای شهر تائید نمایند، بیش از ۷۰ میلیارد تومان در این شهر در اختیار شورای شهر قرار می گیرد.

ایشان تائید صلاحیت را یک اصل دانسته و تذکر دادند: بنده به هیئت اجرایی شهرستان کاری ندارم اما هیئت اجرایی بندر امام خمینی(ره) باید افرادی که ولایت فقیه را قبول ندارد رسما رد صلاحیت شوند افرادی که سوء شهرت دارند تائید نشوند شورا محلی برای تصمیم گیری در مورد ۸۰ هزار نفر است هیئت اجرایی باید ایمان و تقوای خودشان را معیار قرار دهند افرادی که صلاحیتشان محرز نیست تائید نکنند به آرمان های امام وفادار باشید به مردم وفادار باشید اگر افراد بی صلاحیت را تائید کردید نزد خدا و مردم مسئولید اگر سهل انگاری کردید ظلم کرده اید و باید منتظر پیامدهای این رفتار باشید.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) خاطرنشان ساخت: متاسفانه در هیئت نظارت شهرستان هیچ شخصی از بندر امام خمینی(ره) قرار ندارد همه متعلق به ماهشهر هستند پیش تر قرار بر این بود بندر امام خمینی(ره) بصورت مجزا هیئت نظارت داشته باشد اما از سوی وزارت کشور بدلیل تقسیمات فعلی مورد قبول قرار نگرفت.

وی افزود: بنده نسبت به نماینده شهرستان آقای گلمرادی اعتراض دارم چرا در هیئت نظارتی که حضرتعالی تعیین کردید هیچ شخصی از بندر امام خمینی(ره) در این هیئت قرار ندارد بنده اعتراض دارم مردم هم معترض هستند باید افرادی از بندر امام خمینی(ره) در هیئت نظارت شهرستان قرار داشته باشند.

حجت الاسلام تابش تصریح نمود: شهرستانی ها از مسائل مربوط به بندر امام خمینی(ره) و شخصیت کاندیداها خبر ندارند، تائید و عدم تائید کاندیداها توسط شورای نظارت شهرستان متاسفانه فاقد اعتبار لازم است می خواهند برای ما تصمیم بگیرند در حالی که هیچ اطلاعاتی ندارند بنده از نماینده مطالبه می کنم باید ساختار هیئت نظارت تغییر کند.

ایشان با اشاره به وضعیت اعضای فعلی شورای شهر بیان داشتند: افرادی که مشکلات مالی و اخلاقی داشته اند افرادی که نسبت به عمل به قانون و وظیفه نظارتی خودشان بی توجهی کرده اند صلاحیت کاندید مجدد شدن ندارند، کسانی که به مقدسات توهین کرده اند و باید شلاق جمهوری اسلامی را میخوردند متاسفانه مدارا شد اما در زمان تائید صلاحیت نباید غفلت کنیم کسی که به مقدسات دینی اعتقاد ندارد به چه چیزی اعتقاد دارد.

 

https://biknews.ir/2769کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/2769/نسبت-به-نماینده-شهرستان-آقای-گلمرادی-ا/کپی شد!