مراحل قانونی ادغام آرمان انجام شده است/اعلام برنامه پرداخت سپرده‌ها، بزودی

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان این‌که موسسه آرمان در بحث پرداخت اصل سپرده‌ها هیچ مشکلی ندارد، گفت: مراحل قانونی ادغام این موسسه انجام شده است و بانک مرکزی در چند روز آینده نتیجه نهایی را اعلام می‌کند.

وی افزود: بانک مرکزی ظرف چند روز آینده نتیجه نهایی در زمینه حل مشکلات این موسسه و برنامه برای پرداخت سپرده‌های مردم را اعلام خواهد کرد.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان تصریح کرد: موسسه آرمان در بحث پرداخت اصل سپرده‌ها به مردم هیچ مشکلی ندارد و مراحل قانونی ادغام این موسسه نیز انجام شده است.

بحرینی مقدم در خصوص زمان پرداخت سپرده به مردم عنوان کرد: نمی‌توان زمان دقیقی را برای پرداخت سپرده‌ها به مردم اعلام کرد اما این پرداخت‌ها متناسب با میزان سپرده‌ها انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: سپرده‌هایی در موسسه آرمان بوده که حدود ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان هستند. این سپرده‌گذاران نباید انتظار داشته باشند تا سپرده‌های آن‌ها ظرف مدت دو تا سه ماه به آن‌ها پرداخت شود.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: برای سپرده‌های کوچک که کمتر از ۱۰۰ تا ۲۰۰میلیون تومان هستند انتظار داریم تا مشکلات آن‌ها در مدت دو تا سه ماه آینده حل و پرداخت اصل سپرده‌ها به آن‌ها انجام شود.

بحرینی مقدم خاطرنشان کرد: حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد از سپرده‌های مردم در موسسه آرمان جزو سپرده‌های کوچک هستند که امیدواریم پرداخت اصل این سپرده‌ها تا دو سه ماه آینده انجام شود.

منبع: ایسنا

https://biknews.ir/3060کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3060/مراحل-قانونی-ادغام-آرمان-انجام-شده-است/کپی شد!