عدم حضورم در جلسه انتخاب شهردار نوعی اعتراض بود

بهنام ادیبی عضو شورای پنجم در گفتگو با خبر بندرامام خمینی(ره) مطرح کرد: علت غیبت امروز بنده در جلسه انتخاب شهردار، اطمینان از انتخاب شهردار غیربومی بود عدم حضورم نوعی اعتراض به این انتخاب بود.

عضو شورای پنجم اظهار داشت: از تلاش های ماندگار آقای نصیری فر در دوسال و اندی خدمت تشکر و قدردانی می کنم، ضمن تبریک به اعضای هیات رئیسه منتخب به سرپرست محترم شهرداری جناب آقای فروتن زاد تبریک عرض میکنم امید که در این فرصت منشاء خیر باشند.

وی تصریح کرد: فراموش نکرده ام که در ایام تبلیغات شورای شهر یکی از شعارهای اصلی بنده انتخاب یک فرد شایسته بومی برای سمت شهردار بودِ و پس از آن هم تاکید بسیاری بر استفاده از نیروهای بومی داشتم و تلاش زیادی را برای این هدف انجام دادم تا یکی از افراد شایسته و لایق بومی بندر امام خمینی(ره) به مسند شهرداری بندر امام تکیه بزند اما متاسفانه نتوانستیم و تنها ماندیم.

ادیبی افزود: آقای کردزنگنه هم خیلی در این مسیر کمک کردند اما نشد، بنده با صحبت هایی که با بزرگان شهر و فعالان اجتماعی انجام داده بودم اکثرا علاقه مند بودند یک گزینه بومی که شایسته و در تراز بندر امام خمینی(ره) باشد انتخاب شود اما نشد.

وی متذکر شد: درجه شهرداری بندر امام خمینی(ره) در حال حاضر ۸ است که عنقریب به درجه ۹ ارتقاء پیدا خواهد کرد حال که انتخاب فرد غیر بومی مد نظر قرار گرفت مطلوبتر بود گزینه ای با سابقه خدمت بعنوان شهردار در یکی از شهرهای حداقل همتراز بندر امام خمینی(ره) انتخاب میگردید.

عضو شورای چهارم و پنجم یادآورشد : به انتخاب دوستانم در شورای شهر احترام می گذارم و تمام سعی و تلاش کوشش خودم را برای بندر امام خمینی(ره) انجام خواهم داد.

ادیبی علت عدم حضور خود را نوعی اعتراض عنوان کرد و گفت: علت غیبت امروز بنده در جلسه انتخاب شهردار، اطمینان از انتخاب شهردار غیربومی بود عدم حضورم نوعی اعتراض به این انتخاب بود.

https://biknews.ir/3170کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3170/عدم-حضورم-در-جلسه-انتخاب-شهردار-نوعی-اع/کپی شد!