افرادی که اسلحه به دست می گیرند به اشد مجازات می رسند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت الاسلام تابش ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به درگیری مسلحانه در کوی شهید مفتح اظهار داشت: استفاده از اسلحه در مراسم عروسی منطقی نیست اخلاقی نیست ارزش و احترامی نیست بلکه خطر جانی دارد کما اینکه دشمنی و کینه ایجاد می کند، نظم و امنیت را به هم میزند.

وی افزود: اگر کسی دست به اسلحه ببرد و حتی تیرهوایی شلیک کند مفسد فی الارض است، اگر واقعا بخواهند برخورد کنند حکمش اعدام است زیرا آرامش را بهم ریخته است.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) تاکید کرد: از بزرگان و شیوخ قبایل و متولیانی که جشن و عزا برپا می کنند درخواست می کنم خودشان را متعهد بدانند آرامش و امنیتی که در شهر وجود دارد فقط برای منزلی که جشن دارد نیست متعلق به نود هزار نفر جمعیتی است که در این شهر زندگی می کنند.

وی با اشاره به افرادی که رعب و وحشت ایجاد می کنند عنوان کرد: چرا وحشت ایجاد می کنید چرا به جوان های نادان پول می دهید که تیراندازی کنند، مصوب شده است عناصر مزدوری که اسلحه به دست می گیرند شناسایی شوند و خصوصا عناصر پشت پرده ای که این افراد را تحریک می کنند به اشد مجازات برسند.

https://biknews.ir/3436کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3436/افرادی-که-اسلحه-به-دست-می-گیرند-به-اشد-م/کپی شد!