گزارش یک ۲۲ بهمن تماشایی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، صبح امروز هزاران نفر از مردم بندر امام خمینی(ره) در حمایت از تدام راه انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان های حضرت روح الله و شهیدان گلگون کفن راهپیمایی باشکوهی را برپا کردند.

راهپیمایی راس ساعت ۱۰ صبح از مقابل مسجد جامع شهر با حضور مسئولان و مردم شروع شد، جمعیت شرکت کننده علیرغم مشکلات معیشتی مردم نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشت.

نکته قابل توجه راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن امسال شعارهای متفاوت نسبت به سال های گذشته بود، شعارها و دست نوشته هایی از جنس دغدغه های امروز مردم شعارهایی در حمایت از کارگران و قشر ضعیف جامعه و مطالبه برای پرداخت حقوق هایشان.

از دیگر شعارهای راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن امسال مطالبه برای محاکمه و برخورد با مفسدان اقتصادی در سطوح عالی کشور بود مردم در کنار شعار مرگ بر آمریکا و حمایت از انقلاب اسلامی از قوه قضاییه برخورد با مفسدان را با شعار “نه به فساد و تبعیض، آملی به پاخیر” مطالبه می کردند.

رهبر انقلاب در دیدار اخیرشان فرموده بودند: حرف مردم، شکایت از فساد و تبعیض است. مردم بسیاری از مشکلات را تحمل می‌کنند اما از فساد و تبعیض شِکوه دارند و آن را تحمل نمی کنند، بنابراین مسئولین هر سه قوه باید به‌طور جدی با فساد مبارزه کنند.

چقدر خوب است مسئولین در صف مردم درد و رنجشان را احساس کنند، نیاز واقعی مردم را درک کنند، مردمی که برای انقلابشان دویست و بیست هزار شهید در دفاع مقدس و صدها شهید در فرای مرزهای ایران اسلامی با عنوان مقدس “مدافعان حرم” تقدیم نهال انقلاب اسلامی ایران کرده اند.

https://biknews.ir/3753کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3753/گزارش-یک-۲۲-بهمن-تماشایی/کپی شد!