کارگران شهرداری اعتراض کردند/شهردار قول پرداخت ۳ ماه حقوق عقب افتاده را به کارگران داد

سخنگوی شورای شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبر بندر امام خمینی(ره) با اشاره به تجمع صبح امروز کارگران شهرداری مقابل ساختمان شهرداری بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد:کارگران فضای سبز، خدمات شهری و تامین نیرو از صبح امروز تجمعی مقابل ساختمان شهرداری داشتند، با ورود اعضای شورا و شهردار جلسه ای بصورت تفکیکی با کارگران در حسینیه شیفتگان ولایت شهرداری برگزار شد.

سید سعید بزاز افزود: علت تفکیک، مطالبات متفاوت کارگران بخش های مختلف بود، بطور مثال یکی از مطالبات اصلی کارگران خدمات شهری اعتراض به پایین بودن میزان حقوق نسبت به سایر ارگان های شهرداری است.

عضو شورای پنج گفت: در روز چهارشنبه هفته گذشته مقرر شد به همه ی ارگان های شهرداری یک ماه حقوق پرداخت شود اما با جلسه ای که بین شهردار، فرماندار و بخش های تجاری و صنعتی و بخصوص پتروشیمی ها برگزار شد توافقی برای پرداخت سه ماه حقوق به پرسنل خدمات شهری که پائین ترین حقوق را دریافت می کنند صورت پذیرفت که امیدوارم این موضوع محقق شود.

بزاز با اشاره به جلسه صبح امروز اعضا شورای شهر و شهردار با کارگران عنوان کرد: شهردار قول داد به خدمات شهری و پاکبان ها ۳ ماه و به باقی ۲ ماه حقوق پرداخت شود، امیدوارم بتواند این قول را عملی کند.

سخنگوی شورای شهر با اشاره به کسری بودجه شهرداری به دلیل تغییر قانون مالیات بر ارزش افزوده، گفت: متاسفانه درآمد شهرداری به دلیل تغییر قانون مالیات بر ارزش افزوده بسیار کاهش داشته است.

سید سعید بزار عنوان کرد: عمده کارگران حدود ۴ ماه حقوق دریافت نکرده اند، اگر حقوق این ماه پرداخت شود ۳ ماه باقی می ماند و اگر تا پایان سال بتوانیم یک حقوق دیگر هم پرداخت کنیم می شود ۲ ماه، و اگر قول شهردار عملی شود می شود یک ماه حقوق عقب افتاده و شرایط تا حدودی مناسب می شود.

بزاز در پایان گفت: حقوق عقب افتاده کارگران از دوره چهارم شورای شهر بوده و از ابتدای شروع به کار دوره پنجم سعی شده است ابتدا حقوق کارگران پرداخت شود.

 

اعتراض کارگران شهرداری مقابل ساختمان شهرداری بندر امام خمینی

https://biknews.ir/3927کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/3927/کارگران-شهرداری-اعتراض-کردند-شهردار-ق/کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • کارگران بی دفاع شهرداری پس فردا عید هستش چرا دروغ به کارگر میگید آقای سخنگو شورا تروخدا پیگیری کنید واقعا حال و روز زندگی ما کارگران شهرداری دم عید دیدنیست الهم عجل الولیک الفرج