جابجایی بیش از ۳۸ میلیون تن کالا از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای خوزستان

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از خبرگزاری تسنیم، غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار داشت:  درسال ۹۶ بیش از ۳۸ میلیون و ۵۰۸ هزار تن کالا در استان خوزستان حمل شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: حمل این میزان بار توسط ۲ میلیون و ۱۳۷هزار دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل باری از مراکز عمده بار استان از جمله بندر امام خمینی(ره)، کارخانجات سیمان و محصولات تولیدی و کشاورزی شهرستان‌ها به ویژه اهواز و دزفول به اقصی نقاط کشور صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۰ شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان فعالیت دارند که نقش مهمی در حوزه حمل و نقل کالا ایفا می‌کنند بیان کرد: این شرکت‌ها با بیش از ۱۲هزار و ۷۰۰دستگاه کامیون در سطح استان فعالیت می‌کنند که عمر میانگین این ناوگان ۱۴ سال بوده و در سطح استان به خدمات‌رسانی در حوزه حمل و نقل کالا می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ هزارو ۵۴۲ راننده در استان خوزستان کارت هوشمند ناوگان کالا دریافت کرده و اقدام به جابجایی بار می‌کنند، گفت: عمده ترین کالاهای جابجا شده ذرت دامی، کنجاله، دانه چین، انواع ورق آهنی،گازوئیل، گندم انسانی، انواع تره بار و سبزی، سایر فراورده‌های نفتی، شکر و سیمانه کیسه‌ای تیپ۵  بوده است.

https://biknews.ir/4300کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4300/جابجایی-بیش-از-۳۸-میلیون-تن-کالا-از-طریق/کپی شد!