تعدیل ۳۰۰ نفر از نیروهای شهرداری بندر امام خمینی(ره) صحت ندارد

سید سعید بزاز درباره خبر تعدیل ۳۰۰ نیروی شهرداری بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: اصل موضوع تعدیل ۳۰۰ نفر از نیروی های شهرداری بندر امام خمینی(ره) صحت ندارد.

وی افزود: ممکن است بر اساس بدهی‌ها و درآمدهای شهرداری صحبت‌هایی مبنی بر کم کردن ۳۰۰ نفر از نیروهای شاغل در شهرداری بندر امام خمینی(ره) مطرح شده باشد اما در واقعیت این موضوع قابل اجرا نیست.

سخنگوی شورای شهر بندر امام خمینی(ره) با اشاره به آمار تقریبی ۷۲۰ نفر پرسنل شاغل در شهرداری بندر امام خمینی(ره) بیان کرد: ۱۰۰ نیروی رسمی در شهرداری داریم و مابقی نفرات در قالب قراردادهای شرکتی، خدمات شهری، فضای سبز و همچنین حدود ۱۷ نفر در اجرائیات شهرداری مشغول خدمت هستند.

بزاز با اشاره به ۱۶۰ نیروی شاغل تحت عنوان قرارداد فضای سبز گفت: قرارداد فضای سبز مشکلات اساسی دارد از ۱۶۰ نیروی تحت قرارداد فضای سبز حدود ۶۰ تا ۷۰ نفر از این نیروها در این واحد به‌کارگیری نشده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد نیروی فضای سبز در زمان دو شهردار سابق بندر امام خمینی(ره) جذب شده‌اند، افزود: در دوره دو شهردار سابق نیروهایی تحت عنوان قرارداد فضای سبز جذب شد اما عملا در این واحد به‌کارگیری نشده‌اند و همین امر باعث ایجاد مشکلاتی در این قرارداد شد.

سخنگوی شورای شهر با تایید جابه‌جایی نفرات شاغل در شهرداری عنوان کرد: جابه‌جایی نفرات از مسئولیت‌های شهردار است و با دستور شهردار نفراتی که تحت عنوان قرارداد فضای سبز هستند جهت انجام امور خدماتی به واحد فضای سبز انتقال داده‌ شده‌اند‌.

به گزارش تسنیم در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تعدیل ۳۰۰ نفری نیروهای شهرداری بندر امام خمینی(ره) عنوان شده بود./ تسنیم

انتهای پیام/

https://biknews.ir/4424کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4424/تعدیل-۳۰۰-نفر-از-نیروهای-شهرداری-بندر-ا/کپی شد!