۱۱۵ هنرمند و پیشکسوت حوزه فرهنگ و هنر بندر امام خمینی (ره) تجلیل شدند

سید ستار فاطمی اظهار کرد: برای نخستین بار در روز جهانی تئاتر از ۱۱۵ هنرمند، حامی و پیشکسوت حوزه تئاتر و فرهنگ بندر امام خمینی (ره) تقدیر شد.

وی با تبریک روز جهانی تئاتر به هنرمندان این حوزه، افزود: انجمن‌های فرهنگی و هنری ستون‌های اصلی اداره فرهنگ ارشاد اسلامی هستند و در بندر امام خمینی (ره) شاهد فعالیت ۶ انجمن فرهنگی و هنری هستیم که از بین ۲ گروه نمایشی تئاتر نیز دارای پروانه نمایش هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام خمینی (ره)، عنوان کرد: پذیرش نقد را در دستور کار خود می‌دانم، هنرمندان به‌عنوان سفیران فرهنگ و هنر می‌توانند کمک و مشاور اداره ارشاد باشند.

وی با اشاره به اینکه ساخت گالری هنری برای بندر امام خمینی (ره) یکی از نیازهای حوزه فرهنگ این شهر است، اظهار کرد: در صورت همکاری شورای شهر درزمینهٔ در اختیار قرار دادن زمین برای ساخت گالری هنری بندر امام خمینی (ره) می‌توان اعتبار ساخت این مجموعه را طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان جذب کرد، اما این اتفاق مبارک نیازمند همکاری شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی (ره) است.

فاطمی در پایان گفت: سالن تئاتر بندر امام خمینی (ره) نواقصی دارد که امیدواریم با مساعدت مسئولان بتوانیم این نواقص را برطرف و گامی در جهت خدمت به فرهنگ و هنر بندر امام خمینی (ره) برداشته باشیم./فارس

https://biknews.ir/4427کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4427/115-هنرمند-و-پیشکسوت-حوزه-فرهنگ-و-هنر-بندر/کپی شد!