پیام‌رسان‌های داخلی حمایت شوند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد تابش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با اشاره به ایام ولادت ائمه اطهار در ماه شعبان و روز پاسدار، اظهار کرد: روز سوم شعبان سال ۵۷ به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) به فرموده امام خمینی (ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایه‌گذاری شد و این شجره طیبه در طول تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی روز به روز به پایداری‌اش افزود.

وی پاسداری را بزرگ‌ترین شرف برای یک انسان عنوان کرد و افزود: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در برابر همه توطئه‌های داخلی و خارجی از انقلاب محافظت می کند، به شهیدان سپاه درود می‌فرستیم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دایره المعارفی از حماسه، مقاومت، آزادگی، شهادت و رشادت را در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساند.

امام جمعه بندر امام خمینی (ره)، با اشاره به روز جانباز، عنوان کرد: روز ولادت حضرت عباس (س)، به تبعیت از علمدار کربلا روز جانباز نامگذاری شد، اگر فداکاری جانبازان نبود دشمن متجاوز در ۸ سال دفاع مقدس سنگر‌های اشغال شده را خالی نمی‌کرد و مرزهای اشغال شده پس گرفته نمی‌شد.
وی افزود: جانبازان فرزندان دلیر این ملت، به تبعیت از عملدار کربلا به استقبال شهادت و جانبازی رفتند. امروز اگر جانبازان مورد غفلت قرار بگیرند خیانت به انقلاب است. جانباز زجر کشیده این انقلاب است باید از فدارکاری جانبازان پاسداری شود.

خطیب جمعه بندر امام خمینی (ره) در خصوص خروج برخی از مسئولان از پیام رسان تلگرام، گفت: شکست انحصار پیام رسان تلگرام در راستای حفظ منافع ملی آغاز شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و از پیام رسان های داخلی حمایت صورت بگیرد.

https://biknews.ir/4431کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4431/پیام‌رسان‌های-داخلی-حمایت-شوند/کپی شد!