فینال جام‌رمضان بندر امام خمینی(ره) حاشیه ساز شد

بازی فینال تیم‌های فوتسال فیفا اسپورت و مهرافشان‌کوهرنگ از سری مسابقات جام‌رمضان رده بزرگسالان،سه شنبه شب با حواشی و اتفاقاتی همراه بود که منجر به درگیری فیزیکی بین هوادارن این دو تیم گردید.

فیلم حواشی این مسابقه که در مجموعه ورزشی شهید حقگو بندر امام خمینی(ره) برگزار شد، از شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و همین امر موجب سوء استفاده برخی جریان‌ها از حواشی این مسابقه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر امام خمینی(ره)، با اشاره به اینکه درگیری هوادارن کاملا به اتفاقات داخل زمین مسابقه مربوط است و ارتباطی با سایر مسائل ندارد، اظهار کرد: نیمه اول بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به سود تیم مهرافشان‌کوهرنگ به پایان رسید اما در ۱۳ دقیقه نخست نیمه‌دوم، تیم فیفا‌اسپورت توانست بازی را به نتیجه مساوی برساند.

سجاد ولی‌پور، افزود: پس از گل مساوی، هنگامی که بازیکن تیم فیفا اسپورت قصد قرار دادن توپ برای شروع بازی را داشت، سه نفر از بازیکنان تیم مهرافشان‌کوهرنگ اقدام به هُول‌دادن این بازیکن نمودند که همین امر موجب تحریک هواداران تیم مقابل و ایجاد تنش گردید.

ولی پور با اشاره به اینکه درگیری هوادارن صرفا با ۳ بازیکن خاطی تیم مهرافشان‌کوهرنگ بوده است، عنوان کرد: هم اقدام تحریک‌کننده بازیکنان خاطی تیم مهرافشان‌کوهرنگ و هم اقدام هواداران تیم فیفا اسپورت بسیار زشت بود، خوشبختانه درگیری هوادارن و بازیکنان موجب آسیب جدی نشده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندر امام خمینی(ره) در پایان گفت: اعتراض به نحوه بازی باید از مجاری قانونی پیگیری شود، حواشی بازی در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با اینگونه اقدامات ناشایست مطابق با قانون برخورد خواهد شد./فارس

https://biknews.ir/4871کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/4871/فینال-جام‌رمضان-بندر-امام-خمینیره-حا/کپی شد!