نباید اجازه دهیم خوی اشرافی‌گری در بین مسئولان حاکم شود

به گزارش خبر بندر دامام خمینی(ره) به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد تابش در خطبه‌های نماز جمعه امروز بندر امام خمینی(ره) با اشاره به لزوم توجه مسئولان کشور به قشر مستضعف جامعه، اظهار کرد: مقامات آمریکایی به صورت رسمی اظهار کرده‌اند قصد دارند صادرات نفت ایران به صفر برسانند، این به معنای جنگ اقتصادی علیه ملت ایران است.

وی افزود: هدف آمریکا از این جنگ اقتصادی خسته کردن ملت ایران و جدا نمودن نظام جمهوری اسلامی از مردم است که به فضل الهی این توطئه اقتصادی نیز مانند سایر توطئه‌های آمریکا به شکست منجر خواهد شد.

تابش با بیان اینکه برخی مسئولان و فرزندان آن‌ها دارای تابعیت چندگانه هستند، عنوان کرد: برخی از مسئولان که فرزاندان آن ها تابعیت کشورهای دیگر را دارند دولت را وادار می‌کنند در مقابل آمریکا موضع ضعف داشته باشد، این‌ها نگران ملت ایران نیستند در واقع نگران فرزندان و منافع شخصی خودشان هستند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) بیان داشت: نباید اجازه دهیم مسئولانی با روحیه اشرافی‌گری به کشور حاکم شوند، مسئولانی که حقوق بالاتر از ۳۰ میلیون تومان نجومی دریافت می‌کنند نمی توانند حال کارگری که زیر ۲ میلیون تومان حقوق می گیرد را درک کنند، متاسفانه با نجومی بگیران نیز برخورد قاطع صورت نگرفت.

وی در پایان گفت: اشراف عمدتاً تمایل به غرب دارند، این گرایش به غرب موجب عدم خودباوری و عدم اتکا به تولید ملی می‌شود.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/5076کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/5076/نباید-اجازه-دهیم-خوی-اشرافی‌گری-در-بی/کپی شد!