کارگروهی برای ‌بررسی مشکلات ‌خبرنگاران ماهشهری تشکیل می‌شود‌

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم, محسن بیرانوند در جلسه انجمن‌های فرهنگی هنری اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی هنرمندان اشتغال و امرار معاش است که در حال حاضر مشکل همه جوانان کشور نیز تلقی می‌شود.

وی افزود:  با توجه به اینکه ورود و اشتغال در شرکتهای منطقه تقریبا غیرممکن بوده پیشنهاد می‌کنم که هنرمندان وارد عرصه شوند و ایجاد اشتغال  و کارآفرینی نمایند و من هم قول می‌دهم که از طریق پرداخت وام های اشتغالزایی کم بهره شرایط خوبی را برای آنان فراهم کنم.

فرماندار  بندرماهشهر در خصوص شرایط حاکم بر فضای فرهنگی شهرستان گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که با تعویض مدیران تغییری در سیاست اجرایی به وجود نیاید پس در ابتدا باید کارهای زیربنایی ثابتی در این خصوص انجام گیرد و برای تحقق اهداف فرهنگی وهنری شهر به اداره ارشاد اعلام کنیم که به زودی کارگروهی متشکل از هنرمندان همه رشته های هنری تشکیل و کمبودها و امکانات مورد نیاز هر مجموعه را بررسی کنند تا ما بتوانیم در توزیع متوازن امکانات از آنها بهره ببریم.

وی بیان کرد: باید سازوکار مدونی وجود داشته باشد تا شرکتهای منطقه امکانات خود را در اختیار هنرمندان قراردهند و شهرداری‌ها نیز به عنوان یکی از نهادهای خدماتی و مردمی در امور تبلیغاتی و اجرای برنامه‌های متنوع  وشاد در سطح شهرستان با هنرمندان بومی همکاری بیشتری داشته باشند.

بیرانوند گفت: در حال حاضر ما بودجه احداث یک نگارخانه و یک پلاتو را در شهر داریم و به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام می‌کنیم که در خصوص اجرای این پروژه ها سریعترهمه بسترها را فراهم کند .

به گزارش تسنیم، در این دیدار مستانه خواجه‌گیری سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر هم ضمن تشکر از فرماندار در خصوص برگزاری این جلسه به بیان برخی از مشکلات اداره خود پرداخت .

فرماندار در انتهای جلسه در خصوص مشکل مسکن هنرمندان نیز پیشنهاد داد که از طریق تشکیل تعاونی و همچنین پیگیری فرمانداری می‌توانیم مشکل مسکن هنرمندان را نیز حل کنیم همچنین فرمانداری هزینه درمانی هنرمندانی که توان مالی ندارند را تقبل کرد.

انتهای پیام/*

https://biknews.ir/5300کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/5300/کارگروهی-برای-‌بررسی-مشکلات-‌خبرنگا/کپی شد!