کارشکنی برای حل مشکلات کشور نتیجه نفوذ است

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد تابش در خطبه‌های نمازجمعه ظهر امروز بندر امام خمینی(ره) با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت شهید اندرزگو، رجائی و باهنر اظهار کرد: دنیا طلبان اگر به قدرت برسند، فساد اقتصادی و فرهنگی ایجاد می‌کنند.

وی افزود: ریشه فساد فرهنگی و اقتصادی در منافق شدن افرادی است که در ظاهر به اسلام روی آورده‌اند اما در باطن مخالف اسلام هستند.

تابش با بیان اینکه بنی‌صدر یک نمونه بارز از افرادی بود که خود را فردی معتقد به اسلام و انقلاب جا زده بود اما بر علیه انقلاب فعالیت می کرد، عنوان کرد: بنی‌صدر زمانی که از پاریس با امام خمینی(ره) به تهران وارد شد، خود را فردی معتقد به اسلام، سیاستمدار و اقتصاد‌دان معرفی کرد و توانست رای اکثریت مردم را در انتخابات ریاست جمهوری کسب کند و به کرسی ریاست جمهوری اسلامی ایران برسد.

وی افزود: اما پس از رای آوردن شروع به تضعیف نهادهای انقلابی نمود و با برنامه‌ریزی تشکیلاتی را باعنوان دفتر برنامه ریزی رئیس جمهور در کل کشور گسترش داد و شروع به ایجاد انحراف نمود و چون ظاهر اسلامی داشت برکنار کردن بنی‌صدر بسیار مشکل بود.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) با اشاره به وضعیت نامناسب برکناری مدیران دو‌تابعیتی، اظهار کرد: امروز یک جریان دوتابعیتی در نظام سیاسی کشور وجود دارد، این خطر است.

وی با بیان اینکه نهادهای مسئول باید حساسیت بیشتری در خصوص مدیران دوتابعیتی داشته باشند، بیان کرد: چگونه افراد دوتابعیتی از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد می‌گیرند؟ افرد دوتابعیتی چگونه می‌توانند قسم یاد کنند که به قانون اساسی جمهوری اسلامی پایبند هستند و از استقلال کشور دفاع می‌کنند؟ آیا افراد دو تابعیتی خطر جاسوسی ندارند؟ سازمان بازرسی و دستگاه‌های مسئول چرا نظارتی بر روند انتصاب مدیران دوتابعیتی ندارند.

وی در پایان با اشاره به رخنه برخی افراد نفوذی که همان مدیران دوتابعیتی هستند، گفت: اگر افراد منافق و دو تابعیتی در کشور رخنه کردند اقتصاد و فرهنگ کشور را نابود می‌کنند، امروز متاسفانه شاهد ترکش‌های نفوذ شبکه‌ای هستیم، اما این به معنای نفوذ در کل نظام سیاسی و اقتصادی کشور نیست. امروز کارشکنی برای حل مشکلات کشور نتیجه نفوذ است.

https://biknews.ir/5827کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/5827/کارشکنی-برای-حل-مشکلات-کشور-نتیجه-نفوذ/کپی شد!