افزایش ظرفیت مسافربری قطار بندرامام‌خمینی(ره) به اهواز

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) از روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه ۹۷ یک سالن مسافربری به قطار بین‌شهری بندر امام خمینی(ره) به اهواز اضافه گردید که با اضافه شدن این سالن، قطار بین‌شهری دارای ۴ سالن با ظرفیت جابجایی ۴۳۲ نفری مسافر در هر سفر شد.

بیشتر بخوانید:

مسافران قطار بندر امام خمینی(ره) مسیر اهواز را سرپایی طی کردند

مسافران قطار بندر امام خمینی(ره) به اهواز روز گذشته مجددا بصورت سرپایی مسیر را طی کردند

گفتنی است این افزایش سالن می‌تواند برای روزهای مناسبتی و تعطیلی که تردد بین‌شهری شهروندان افزایش پیدا می‌کند، استفاده شود و همچنین از آنجایی که ظرفیت اشغال مسافر در روزهای عادی حدود ۴۰ درصد است این افزایش ظرفیت سالن این قابلیت را ایجاد می‌کند که برای تعمیرات دوره‌ای و یا مشکلات سالن‌هایی که در حال بهره‌برداری هستند، جایگزین مناسبی محسوب شود.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، طی ماه‌های گذشته کمبود بلیط در ایستگاه راه‌آهن بندر امام خمینی(ره) موجب مشکلات متعددی برای شهروندان شده بود که امید است با این افزایش ظرفیت دیگر شاهد کمبود بلیط در مسیر بندر امام خمینی(ره) به اهواز نباشیم.

همچنین رحیم محمدی‌بساتین مدیر پایانه‌های راه‌آهن بندر امام خمینی(ره) طی ماه‌های گذشته گفته بود، که در حال رایزنی با مسئولان استانی برای افزایش ظرفیت مسافربری قطار بین شهری است و این وعده اکنون محقق شده است.

بیشتر بخوانید:

۲سالن به قطار اهواز – بندر امام خمینی(ره) اختصاص می‌یابد

انتهای پیام/*

https://biknews.ir/5991کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/5991/افزایش-ظرفیت-مسافربری-قطار-بندرامام‌/کپی شد!