سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر منصوب شد

به‌گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر با حضور معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر برگزار شد.
با وجود هماهنگی که مدیر کل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خوزستان با فرماندار در خصوص برگزاری مراسم تودیع و معارفه در فرمانداری بندرماهشهر انجام داده بود ولی به‌دلیل عدم حضور فرماندار، این مراسم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر صورت گرفت.
در این مراسم معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با مهم بر شمردن شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: شهرستان بندرماهشهر، قطب بزرگ صنعتی است و متاسفیم که خواجه‌گیری استعفا دادند هر چند ایشان در زمان مدیریتش موفق و پرتوان ظاهر شدند.
وی افزود: مایل بودیم این مراسم در فضای بهتری و با حضور هنرمندان صورت بگیرد و برای محفوظیان که از نیروهای پر تلاش هستند آرزوی موفقیت داریم.

مستانه خواجه‌گیری ضمن تشکر از تقدیر معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، بیان کرد:  معارفه من همین‌جا و بر روی همین صندلی انجام گرفت و این بیانگر این است که این پست‌ها ماندنی نیست و فقط ودیعه‌ایی است که طی آن مامور به خدمت هستم.

سیداحمد محفوظیان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر در این مراسم ضمن سخنان کوتاهی بیان داشت: از هیچ تلاشی برای رشد و فرهنگ بندرماهشهر دریغ نخواهم داشت.
به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، سید احمد محفوظیان که بومی شهرستان ماهشهر است پیش از این سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامشیر‌ بر عهده داشت.

سرپرست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبر بندر امام خمینی(ره)  در خصوص خدمات انجام شده طی هفت ماه مدیریت بر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بیان داشت: اخذ مجوز سینمای جوان بعد از ۴۰ سال، میزبانی جشنواره تئاتر بعد از ۸ سال، پیگیری دغدغه‌های هنرمندان در خصوص بیمه و مسکن و اشتغال هنرمندان، برخورد جدی با متخلفین اجرای برنامه های بدون‌مجوز، جلسه با روابط عمومی پتروشیمی‌ها در خصوص الزام به استفاده از هنرمندان و کسب مجوز قبل از برگزاری مراسم‌ها، پیگیری جهت بازگشت املاک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه‌اندازی سالن اجتماعات نعمت‌الله ریسی اشاره کردند.
مستانه خواجه‌گیری در پاسخ به سوال خبرنگار خبر بندر امام خمینی(ره) در خصوص ماجرای جنجالی برنامه اوتیسم، بیان کرد: یک برنامه سفارش شده توسط فردی که بنام گروه اوتیسم که در سامانه‌های مردم نهاد ثبت نشده بود و هویت حقیقی نداشت و حسابی در هیچ بانکی به نام آنها نبود انجام گرفته بود.
وی افزود: افراد سودجویی که با تحریک عواطف پاک مردمی برای خودشان دکان باز کرده بودند و متاسفم برای رسانه‌ایی که به جای آگاهی‌بخشی به مردم که هوشیار باشند و فریب این گروههای دغل‌باز را نخورند و با فریب افکار عمومی انجمن موسیقی را می‌خواستند مخدوش کنند‌. در حالی‌که این انجمن بارها با گروه‌های قانونی و‌ ثبت شده مثل معلولین ذهنی و انجمن بیماران خاص و پیوند اعضا تنها همکاری داشته بلکه برنامه مجانی برای‌شان اجرا کرده‌اند.
وی در پایان گفت: خبرگزاری‌ها به جای اخبار غیرموثق و جعلی به فکر ارتقای سواد رسانه‌ایی در برخورد با کلاه‌برداری‌های عاطفی باشند.
انتهای پیام/*

https://biknews.ir/6128کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6128/سرپرست-جدید-اداره-فرهنگ-و-ارشاد-اسلامی/کپی شد!