با مسئولانی که حضور مستمر در شهر نداشته باشند برخورد قانونی خواهد شد

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرماهشهر جلسه شورای اداری شهرستان بندرماهشهر روز یکشنبه ۲۷ مهرماه ۹۷ در موقعیت موکب قمربنی هاشم مستقر در مرز شلمچه با حضور ائمه جمعه، فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان بندرماهشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی امام جمعه شهرستان بندرماهشهر با اشاره به ارزیابی‌ عملکرد مثبت موکب قمربنی‌هاشم در شلمچه، از تلاش و مدیریت فرماندار شهرستان قدردانی نمود و بیان داشت: یکی از نکات مثبت مدیریت امسال موکب قمربنی‌هاشم را جلوگیری از اسراف و هزینه‌های بی‌جهت بیان کرد.

در این جلسه بیرانوند فرماندار شهرستان بندرماهشهر ضمن تشکر از همه عوامل اجرایی در موقعیت قمربنی‌هاشم شهرستان ماهشهر از تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات شهری برای انجام وظایف خود به‌منظور خدمت‌رسانی به زائرین اربعین تقدیر نمود و اظهار داشت: می‌بایست به سمتی حرکت کنیم که کلیه خدمات و مدیریت مواکب خدمت‌رسان به زائرین عزیز کاملا مردمی باشد و دست مدیریت دولتی را از این امر کوتاه کنیم چرا که مردم خودشان در این امور متخصص و باتجربه هستند و بهتر از ما مسئولان می‌توانند این مهم را مدیریت کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان با تذکر اداری در خصوص عدم حضور برخی از مسئولان در شهرستان بیان داشت: با توجه به اینکه به فصل بارندگی‌های فصلی و شروع ایام سال تحصیلی، تحت هیچ شرایطی نمی پذیرم که مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهری در شهر حضور مستمر نداشته باشند و قطعا با مدیرانی که در این زمینه ضعیف عمل نمایند برخورد قانونی می‌شود.

در پایان این جلسه و همچون سنوات گذشته آیین برافراشته شدن پرچم متبرک ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) در محوطه موقعیت قمربنی‌هاشم شهرستان با حضور استاندار خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/*

https://biknews.ir/6178کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6178/با-مسئولانی-که-حضور-مستمر-در-شهر-نداشته/کپی شد!