ارائه خدمات از سوی خدمات شهری شهرداری بسیار ضعیف است

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد تابش در خطبه‌های نماز جمعه امروز بندر امام خمینی(ره) با اشاره به ولادت حضرت محمد(ص) و هفته وحدت اظهار کرد: یکی از نقش‌های بی بدیل پیامبر اسلام وحدت اقشار مختلف مسلمانان بود.

وی افزود: تنوع جریان‌های سیاسی و اندیشه‌ها نباید باعث شود مسلمانان با یکدیگر ستیز داشته باشند، از نظر قرآن کریم هر کس به هر بهانه‌ای انسجام جامعه اسلامی را برهم بزند خیانت به مسلمانان است. اختلاف نظرهای سیاسی نباید موجب تفرقه شود و وحدت اسلامی را برهم بزند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه ترامپ رئیس جمهور آمریکا مجددا ملت ایران را تروریست خوانده است، اظهار کرد: اکثر موضع گیری های ترامپ انفعالی است، حاضر است حرف‌های دیوانه‌وار بزند و از رژیم صهیونیستی حمایت کند؛ این فرد مردم ایران را متهم به تروریست بودن می‌کند، ترامپ انسان خود فروخته‌ای که است که می‌خواهد با اینگونه اظهار نظرها قدرت رو به زوال آمریکا را احیا کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، عنوان کرد: امام خمینی(ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ فرمودند ارتش بیست میلیون نفری بسیج باید تشکیل شود، بسیجیان امروز در همه عرصه‌ها آماده دفاع همه جانبه از آرمان‌های انقلاب هستند.

تابش افزود: قدرت عمده نظام برای خنثی کردن جریان‌های فتنه بسیج مردمی است، بسیج پیشتاز اقدامات استراتژیک برای پایداری و استقلال جمهوری اسلامی است.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به وضعیت نابسمان مدیریت شهری و نارضایتی شهروندان، اظهار کرد: هرچقدر منتظر ماندیم ندیدم خدمات شهری به صورت صحیح و قابل قبول انجام شود، جای جای شهر از خدمات شهری برخوردار نیست ارائه خدمات از سوی خدمات شهری شهرداری بسیار ضعیف است، نمی‌شود شهر نظافت لازم را نداشته باشد.

وی افزود: آسفالت بعضی از خیابان‌ها به شدت تخریب شده است، برخی به دلیل کنده کاری های آب و فاضلاب است اما برخی از قبل خراب بوده و هیچ اقدامی برای بازسازی انجام نشده است.

تابش در پایان گفت: همه می‌دانیم شهرداری بندر امام خمینی(ره) مشکلات مالی دارد اما اولویت بندی و پاسخ دادن به نیازهای اولیه شهری قطعا وظیفه شورا و شهرداری است؛ امیدواریم شورای شهر و شهردار به این اولویت ها بیشتر توجه کنند.

https://biknews.ir/6276کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6276/ارائه-خدمات-از-سوی-خدمات-شهری-شهرداری-ب/کپی شد!