حقوق کارگران زیر دیپلم گروه ملی امروز پرداخت می‌شود؛ ما ضامن منافع کارگران هستیم

غلامرضا شریعتی امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت کارگران شرکت نیشکر هفت تپه شوش و گروه ملی اظهار داشت: در حال حاضر حقوق دو ماه کارگران هفت‌ تپه پرداخت شد و اکنون نیز انتظار می‌رود کارگران به کار برگردند.

وی افزود: اکنون فصل برداشت نیشکر است؛ هزینه و اعتبار لازم برای اورهال کارخانه نیشکر هفت‌ تپه آماده شده و اکنون  باید کارگران این کارخانه را اورهال کرده و برداشت نیشکر را آغاز کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: تولید شکر حقوق ماه‌های بعدی کارگران را تأمین می‌کند و اگر شکر نباشد تأمین حقوق کارگران امکان پذیر نخواهد بود.

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی تحریم باید در راستای اقتصاد مقاومتی عمل کنیم و اقتصاد مقاومتی نیز به تولید بیشتر تاکید دارد. همچنین نباید به گونه‌ای عمل شود که تولیدات آسیب ببیند و یا نابود شوند. اگر رسیدگی نشود تولیدات نابود خواهند شد؛ بنابراین از کارگران می‌خواهیم به کار برگردند.

شریعتی خاطرنشان کرد: اگر چه به حقوق کار فرما و سرمایه‌گذار احترام می‌گذاریم اما ما ضامن منافع کارگران هستیم ولی به شرط آغاز کار و تولید؛ باید کارگران کار کنند، چرخ کارخانه بچرخد و ثروت تولید شود تا حقوق کارگران داده شود.

وی ادامه داد: در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شده و ظرف دو تا سه روز دیگر اقدامات خوبی انجام می‌شود که انتظار داریم همکاری لازم از جانب کار فرما، مالک و کارگران شود تا کار به سرانجام برسد.

استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت کارگران گروه ملی فولاد ایران افزود: روز گذشته حقوق دو ماه کارگران زیر دیپلم گروه ملی پرداخت شد و امروز نیز حقوق این کارگران پرداخت می‌شود همچنین اوایل هفته آینده نیز کارگران دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق خود را دریافت می‌کنند. عملاً عقب‌ماندگی حقوق یک ماه باقی خواهد ماند و آن نیز بعدا تأمین خواهد شد؛ از کارگران نیز انتظار داریم تولید را آغاز کنند تا بتوانیم این مجموعه را به سمت سودآوری هدایت کنیم./تسنیم

انتهای پیام/*

https://biknews.ir/6311کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6311/حقوق-کارگران-زیر-دیپلم-گروه-ملی-امروز-پ/کپی شد!