قهرمانی پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) در نیم‌فصل نخست

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال ایران برگزار شد، در این چارچوب پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) در شهرک بعثت به مصاف پالایش نفت آبادان رفت تا دو تیم داربی بسکتبال خوزستان را برگزار کنند که در نهایت شاگردان مهران حاتمی موفق شدند با نتیجه ۶۸ بر ۶۲ بر میهمان آبادانی خود چیره شوند.

این دیدار در وقت اول با پیروزی قاطع ۲۲ بر ۷ برای بندرامامی‌ها خاتمه یافت اما در زمان دوم بازی در عدد ۱۵ به تساوی رسید تا نیمه اول را پتروشیمی ۳۷ بر ۲۲ به سود خود به پایان ببرد.

در آغاز زمان سوم، بازی پایاپای دو تیم منجر به جبران امتیازات بسیاری از سوی پالایش نفت آبادان شد اما در نهایت این کوارتر را نیز پترو با نتیجه ۲۱ بر ۱۹ به سود خود خاتمه بخشید تا در نهایت آبادانی‌ها تمام توان خود را در زمان چهارم به کار ببندند تا ضمن ثبت پیروزی ۲۱ بر ۱۰ برای میهمان، در نهایت پتروشیمی برنده این جدال نفس‌گیر در هفته هشتم باشد.

در پایان هفته هشتم این رقابت‌ها، پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) با ۱۶ امتیاز صدرنشینی خود در نیم‌فصل اول قطعی کرد و تیم‌های شیمیدر و پالایش نفت آبادان به ترتیب با ۱۳ و ۱۲ امتیاز در تعقیب این تیم قرار دارند.

در هفته آینده و انتهایی نیم فصل اول این رقابت‌‌ها، پالایش نفت آبادان در خانه پذیرای شهرداری گرگان رده چهارمی است و پتروشیمی با قرعه استراحت روبرو خواهد بود، همچنین پدافند رعد دزفول در تهران به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت.

https://biknews.ir/6592کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6592/قهرمانی-پتروشیمی-بندر-امام-خمینیره-در/کپی شد!