تشییع و تدفین پیکر شهید امنیت «رفیعی» در روستای عبدلیه رامشیر برگزار شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع امنیت «محمدرضا رفیعی نسب» که در حادثه تروریستی بندر امام خمینی(ره) به درجه شهادت نائل آمد، پس از تشییع در میان مردم ولایتمدار بندر امام خمینی(ره) به دست مردم شهید پرور رامشیر در روستای عبدلیه این شهرستان خاکسپاری شد.

شهید سرباز وظیفه محمد‌رضا رفیعی‌نسب و شهید ستوان‌ یکم اله‌نظر صفری، بامداد شنبه در حال گشت‌زنی و تامین امنیت بودند که به صورت ناجوانمردانه توسط افراد ناشناس در چهار راه معلم بلوار آیت الله خامنه‌ای بندر امام خمینی(ره)، به رگبار بسته شدند و به فیض شهادت رسیدند.

همچنین معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفته بود که یک گروه تروریستی و تجزیه‌طلب “حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز” مسئولیت حمله مسلحانه به خودروی نیروی انتظامی در بندر امام خمینی(ره) را به‌عهده گرفته است.

پیکر مطهر شهید سرباز وظیفه محمد‌رضا رفیعی‌نسب در شهرستان رامشیر استان خوزستان و در زادگاهش روستای عبدلیه به خاک سپرده شد.

شهید محمدرضا رفیعی نسبشهید محمدرضا رفیعی نسبشهید محمدرضا رفیعی نسبشهید محمدرضا رفیعی نسبشهید محمدرضا رفیعی نسبشهید محمدرضا رفیعی نسب

https://biknews.ir/6869کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6869/تشییع-و-تدفین-پیکر-شهید-امنیت-رفیعی-د/کپی شد!