منازل تعاونی شهرداری بندرامام‌خمینی(ره) در سایه بی‌توجهی مسئولان، در حال تخریب است+فیلم

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم؛ دفع غیراصولی و غیرفنی پساب ناشی از تصفیه آب ایستگاه‌های تاسیسات آبرسانی اداره آبفا بندر امام خمینی(ره) و آب جنوب شرق در کانال‌های روباز سبب تخریب منازل تعاونی شهرداری بندر امام خمینی(ره) واقع در بلوار آیت الله خامنه‌‌ای شده است و مشکلات زیادی برای ساکنان این منطقه ایجاد کرده است.

عارف کنعانی یکی از ساکنان منازل تعاونی شهرداری بندر امام خمینی(ره)، اظهار داشت: دفع غیرفنی و غیراصولی پساب ناشی از تصفیه آب مربوط به اداره آبفا بندر امام خمینی(ره) و آب جنوب شرق سبب نفوذ آب به منازل، رشد نیزارها، نشست زمین و تخریب ساختمان منازل نوساز شده است.
وی افزود: طی پنج سال اخیر برای حل مشکل نامه‌نگاری با استانداری، فرمانداری، بخشداری، شهرداری و دادگستری انجام دادیم و مسئولان شهری و شهرستان، از منطقه بازدید کرده و درجریان مشکلات هستند، ولی مسئولان تاکنون توجهی برای رفع معضل نکرده و اقدام خاصی صورت ندادند.
کنعانی با اشاره به وضعیت نامناسب کانال‌های روباز اطراف تعاونی شهرداری بندر امام خمینی(ره)، عنوان کرد: کانال‌های روباز آب با عمق زیاد که اطراف تعاونی هستند خطر سقوط کوکان در آب را دارند و اگر اتفاقی برای کودکی بیافتد چه کسی پاسخگو است.
وی افزود: گودالی در حد واسط کوی امام رضا(ع) و تعاونی شهرداری وجود دارد که فضای کاملا ناایمن و غیربهداشتی ایجاد کرده است و نیاز به خاکریزی دارد.

[quote]

بیشتر بخوانید:

آقای گلمرادی فرصت رو به پایان است

اعتراض مسافران نسبت به عدم فروش بلیت در ایستگاه راه‌آهن بندر امام خمینی(ره)

مدیریت، عمران و آبادانی بندر امام خمینی(ره) وضعیت مناسبی ندارد

[/quote]

 

یکی از دیگر ساکنان منازل تعاونی شهرداری بندر امام خمینی(ره)، اظهار داشت: با وجود اینکه ۵۰ متر با تاسیسات آبرسانی فاصله داریم از آب خام و غیربهداشتی خطوط آب جنوب شرق استفاده می‌کنیم.
وی افزود: علی‌رغم اینکه منطقه نوساز است از امکانات آسفالت، جدول‌گذاری، سیستم فاضلاب شهری و فضای سبز محروم هستیم.
این شهروند با اعلام گلایه از بی‌توجهی مسئولان شهری و شهرستانی به مشکلات تعاونی شهرداری بندر امام خمینی(ره)، بیان کرد: اطراف شهرک، نیزارها رشد کردند و در این نیزارهای مار، سگ و حتی حیوانات درنده وجود دارد و سبب تجمع خلافکارن و معتادان و مشکلات امنیتی شده است.
وی افزود: به‌خاطر هم سطح بودن با کانال دفع پساب، آب از زیر به منازل نفوذ پیدا می‌کند و تمامی ساختمان‌ها، نشست پیدا کرده و در حال از بین رفتن است.

عکس و فیلم را در خبر بندر امام خمینی(ره) مشاهده بفرمائید:
 

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/6946کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6946/منازل-تعاونی-شهرداری-بندرامام‌خمینی/کپی شد!